Prima pagină > Lyrics > Roza Vanturilor: Rapa

Roza Vanturilor: Rapa

La marginea pantei abrupte,
La un han s-a oprit un strain.
Era trist si avea hainele rupte, oooo                         
Si pe masa o cana cu vin.

Oh! strain ce-nconjori acum pamantul
Stai la mine ramai doar un ceas,
Sa te intorci inapoi nu ai unde, oooo
Inainte sa mergi ti-a ramas…

Mi-amintesc de o vara fierbinte             
De-o padure cu muguri pe ram
Mi-amintesc de prieteni si de iubita, oooo
Si de-o casa cu mama la geam.

Am ajuns la un han pe o stanca
Sa-mi inec tot amarul nu pot
Si ma-ntreb daca rapa e adanca, oooo
Sa m-arunc azi cu jale cu tot.

Mi-a raspuns ridicandu-se agale,
Avea ochii plini de lacrimi si dor…
„Multumesc pentru vinul Mariei Tale, oooo
Eu ma duc azi la rapa sa mor!”

Acum plang si nimeni nu m-aude,
Trec printre oameni socot…
Inainte sa merg nu am unde, oooo
Inapoi sa ma-ntorc n-are rost.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

