Acasă > File de jurnal > 8 iulie 2007 / Eu

8 iulie 2007 / Eu

Capitanul Picard ( asta-s eu, suna mai bine , oricum am inceput sa chelesc, de imbatranit idem deci…), jurnal de bord, data stelara 8 iulie 2007, dupa cum se vede cred ca e duminica ( nimic bun la televizor, nimeni pe strada, toate magazinele unde se gaseste in exclusivitate vre-un obiect de care am nevoie sunt inchise. ). E o zi speciala maine am examen la o materie frumoasa. pacat ca e predata de profesori. Am invatzat asnoapte „toata ziua”. Sunt atat de obosit incar intr-o poza cu o tipa sexy inbracata „lejer” observ doar patul. si ce pat … king size. my favorite.  Sunt in pauza intre alte doua pauze. Faza nashpa e ca nu am nici macar cu cine sa ma cert. Ah ce buna e o cearta pe sotmacul gol. Iti revigoreaza toate simturile. Dar nimic. Nimeni pe mess. Adica nimeni pe care sa-l cunsoc destul de bine incat sa stiu cum sa generez o cearta care sa nu dea in „permanently offline”. Si nici chiar dusmani mei care abia asteapta o cearta. Pe care au curaj sa o declanseze doar cand sunt prea obosit sa ma port certa. Toata lumea care a stat mai mult cu mine considera ca ma cunosc extrem de bine si declara ca am o manie pentru contrazis.

De mult am completat niste formulare cu o rubrica ce cred prieteni despre mine. Am completat-o cu ochi inchisi conform unor manuale de manipulare. Sa fim seriosi cine nu minte in astea. revenind azi am avut o revelatie. Prieteni mei chiar stiam cum ma considera dar multi alti cred despre mine ca sunt o persoana simpla care iubeste sa se contrazica.

Simplu nu m-am considerat niciodata, intotdeauna am avut 2-3-4-5…-… fetze la dispozitie. Oricum pot sa devin oricine vreau am masca potrivita pantru orice ocazie. Problema e cand sunt eu insumi. Prea rar ca sa poata cineva care ma cunoaste de mai putin de o viatza sa poata sa inteleaga. De contrazis.. da imi place sa am discutii in contradictoriu da niciodata cu cineva cu care am aceiasi parere (si pt asta sa imi sustin o parere contrarie doar pt ) sau care nu are o personalitate destul de puternica sa poata sa-si sustina parerea.  Cel mai mult ma doare ca cei mai multi oameni pe care ii cunosc sunt doar persoane superficiale in privintza celorlalti. Se multumesc sa vada suprafatza lucioasa. M-am simtit profund jicnit cand cineva a facut o remarca nevinovata sa-i spunem referitoare la un mesaj scris pe un dog-tag de-al meu: „Ce profund”. C-mon? Orice cuvant din vocabular are un anumit inteles pt fiecare persoana in parte. Orice vorba, gand ascunde in spate o multime de alte lucruri. Eu sunt, de fapt cred ca sunt sau cel putin imi place sa cred ca sunt putin mai idealist. De fiecare data cand un cuvant nu pare sa aiba si o fatza ascunsa ma sperii. Acestea mi se par cele mai periculoase. Orice gand pt care poate fi detectata valoarea sa de periculozitate poate sa-ti spuna ce masuri trebuie sa-ti iei pentru a te apara de urmarile sale. Dar un cuvant fad ce poate sa anuntze? O multitudine de alte cuvinte fade sau atacul unei armate imense. Pana la urma cel mai fad cuvant din lume este „la atac”. Un cuvant care nu cauta intelesuri ascunse si al carui urmari le cauti in armata din jurul celui care a strigat.

Si totusi daca ma insel? Cel mai dureros gand al unui om. Cel putin al meu.

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

