Jurnal

Psihologul meu , ok o tipa care a facut si ea psihologia si cu care mai discut din cand in cand din motive ce ma fac sa prefer sa nu fiu  la ea pe lista de pacienti , da suna mai bine „psihologul meu” decat „tipa buna care a terminat psihologia”. Ok sa revenim Psihologul meu mi-a recomandat sa pastrez un jurnal cu gandurile mele negative. Desi mie putin cam greu sa ma impac cu definitia ei de gand negativ (Cica daca iti imaginezi ca omori o persoana se cheama gand negativ. Sincer eu consider un gand in care imi omor un „prieten” ca un gand pozitiv. Cand i-am zis asta am adougat si cum as prefera sa imi omor anumiti „amici” mia zis ca sunt sadic. No my darling i’m just a future doctor >:). Asa am pierdut un viitor pacient.  Da no problem mai sunt multi care nu ma cunosc. ).

Am uitat si despre ce vorbeam. A da ceva despre un jurnal. Din dorintza de a nu il lasa prada ochilor indiscreti din casa. mi-am prins pisica de cateva ori prin dulap la mine. Cauta acte secrete cred. De mica am banuit ca e agent secret. Da nimeni nu ma crezut. Si mi-au mai tras si o linie rosie pe buletin. Oricum nu ar fi mare problema decat iarna cand tre sa vb la telefon afara. Asa si cum ziceam din dorintza de a nu ajunge pe mainile cui nu trebuie am decis sa il pun pe net. E mai sigur. Desi sunt multi care citesc toate prostiile pe net.

PS: daca ati ajuns aici ati pierdut deja 4 minute jumatate. Nu cititi urmatoarele posturi din aceasta categorie. 

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

