Prima pagină > File de jurnal, Thoughts > I’m like a junkie without an addiction

I’m like a junkie without an addiction

De prima data cand am auzit versul asta nu pot sa mi-l scot din minte Nu stiu ce a vrut sa spuna Ozzy cand la folosit si nici nu-mi pasa. E mult mai fascinant scos din contextul lui si disecat in alb.

Candva un prieten imi spunea ca a citit o carte de diagnostic in psihologie si de la fiecare boala isi descoperea cate 2-3 simptome. Consluzia era ca fiecare boala nu e decat o pronuntare puternica a unei calitati naturale. Asa e si cu cantecele. In toata viata reusesti sa asculti doar cateva cantece (de obicei 1-2, daca ai noroc) in care sa te regasesti complet pe tot parcursul vietii. In rest ai 2-3 versuri (desi de obicei 1 sau niciunu), care parca au fost puse in cantec doar pentru tine. Acest vers e unul dintre acestea. Exact asa ma vad eu pe mine acum. Nu stiu cat la suta din aceasta imagine de sine e datorata unei retrospectii obiective si cat la suta stari depresive in care ma aflu.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

