Prima pagină > Explicatii, Femeia, File de jurnal, Fun, Realitatea, Thoughts > Cadoul perfect pentru o femeie

Cadoul perfect pentru o femeie

Sau „De ce plang barbatii”

Sau „De ce mor barbatii mai repede decat femeile”

Daca vrei sa multumesti un barbat pe termen scurt este de ajuns sa-i dai o bere (a se citi orice bautura alcolica sau nealcolica(were’s the point?) care ii place individului), o campanie placuta (a se citi cativa amici sau vreo „amica” buna (la suflet)) si o priveliste placuta.

In schimb pentru a tine o femeie fericita trebuie… mult timp si munca. Dar binenteles ca timpul nu te favorizeaza intotdeauna, iar munca poate fi interpretata sau catalogata insuficienta. Si aici apare momentul „X” (a se citi „red alert”) si nivelul de happiness al femeii scade (substantial). Si cum nimanui nu-i convine aceasta schimbare (care se reflecta in scaderea calitatii vietii saracului barbat) apar 2 metode de reparare a situatiei. Prima, „THE HARD WAY”, presupune multa munca si timp. A doua, „THE EASY WAY”, presupune apelarea la Jockerul din pachetul de caliati al femeii: CADOUL.

Un cadou bine ales inmoaie orice inima.

Binenteles ca „THE EASY WAY” e mult mai grea decat zice titlu. Problema principala e ce sa cumperi.

PROBLEMA 1: Intotdeauna cadoul necesita „garnitura” de flori (lucru bine stiut). Dar (urasc „dar”-urile) ce tip de flori? Ea ti-a spus de atatea ori ce flori ii plac dar normal (logic) ca nu ai tinut minte. Asa ca se merge pe ghicite. Daca florile sunt prea ieftine ( Orice femeie e conectata 24/7 la Reteaua Internationala de Florari, asa ca stie oricand cat costa feicare floare. Iar din miros isi dau seama din ce piata/florarie le-ai luat. Mai circula o varianta cum ca toate femeile ar fi unite intr-o conspiratie globala impotriva barbatilor). Reluam. Daca florile sunt prea ieftine atunci nu o respecti/pretuiesti si nu esti in stare sa-ti dai seama ce ai facut, etc…  Si, desi nu poate sa arunce o mingie intr-o piscina de la 1 metru distanta, reuseste, uimitor, sa arunce cu florile de la 12m si 15cm direct in capul tau.

Daca florile sunt prea scumpe= belea, ai cazut in capcana: ori ai facut si alceva si incerci sa repari si alta greseala, ori o iubesti pana in panzele albe si poate sa-si permita sa te foloseasca dupa bunul ei plac („Vesnica pomenire…”).

Singura floare care nu poate (teoretic) sa dea gres este trandafirul. Un buchet de trandafiri iarta orice. Intr-o lume a femeilor moneda nationala ar fi trandafirul. Aici apare insa problema culorii. Daca e rosu poate aparea problema ca „Dupa tot ce ai facut acum vrei sa-mi spui sa te mai iubesc”. Daca e alb : „CE vrei sa spui ca esti nevinovat.”. Ilogic. stiu!

Decizia e a voastra, insa eu erg pe „buchet mare de trandafiri rosii”. Are cea mai mare sansa de castig la loteria iertarii.

PROBEMA 2: Cadoul propriu-zis. Stiti cum toate femeile spun ca „intentia conteaza”? 1000% adevarat. Doar cand vine vorba de cadourile pe care ti le cumpara ea.( trebuie sa recunosti ca intotdeauna ti-au placut lumanarile parfumate cu arome care ti-au adus aminte de diminetile de dupa betiile crunte dinainte de a cunoaste. Sau mai ales prespapierul de sticla cu un trandafir in interior primit de craciun de la ea, si care a luat locul vechiului prespapier cu forma de craniu. Oricum cel cu trandafir se potriveste mai bine cu posterele tale cu manowar, megadeth si ozzy).

Cand vine vorba de ce cadouri ii cumperi se schimba povestea. Pretul=masura iubirii pentru ea (Ce? Nu-ti cere sa te sacrifici tu ca sa-i arati ca o iubesti, ci daor sa iti sacrifici portofelul pe altarul iubirii). 2 (logic) cadoul trebuie sa aiba utilitate. E perfect daca ii cumperi exact ce vrea. Adica ce ti-a spus ca ar vrea cand treceati pe langa magazinul acela de pe Magheru. Sti tu care. Ala pe langa care ati trecut exact cand te certai cu mama ta la telefon din cauza facturilor mari la telefon catre un singur numar (aka al ei). Ce? nu mai ti minte? LECITINA.

In cazul asta recapitulam:

a) Trusa sau ustensile de machiaj: exclus! Ori isi da seama ca nu sti ce machiaj foloseste, ce tip de ten are, ce culori o avantajeaza, ce culori au hainele ei preferate sau ca nu mai foloseste marca asta de 12 ore si 32 de minute. Cum de nu sti asta? Tu nu o asculti deloc?

b) Haine: Daca iti merge combinatia culoare-model-marime esti tare. Pacat ca nu ai jucat la lotto. Daca nu… „vesnica pomenire…”. Daca modelul si culoarea sunt mai usor de depistat, marimea e cheia: „Asa grasa ma vezi tu?” (Raspunsul normal e: „Nu draga mea. Asta e marimea pe care mi-au spus-o prietenele tale.” => Dublu efect: Scapi nevatamat si scapi si de prietenele bagacioase.) Oricum daca dai gres macar nu o sa te doara cand o sa arunce cu cadoul in capul tau.

c) Electronice: Cat mai putine butoane si functii. Gandeste-te ca tu trebuie sa o inveti cum sa-l foloseasca. Cand sunt multe butoane e mai simplu sa inveti un strut sa zboare.

d) Obiecte de decor: Neaparat poze din toate unghiurile si in toate momentele zilei cu camera ei. Cu astea se merge la un decorator gay (cat mai gay) pentru un sfat avizat. Se prefera, pentru eventualitatea ca decoratorul doar se prefacea gay, evitarea obiectelor contodente…

e) Bilete la tratament cosmetic: Adica chestiile alea cu namol si tot felu de ierburi. Prinde prin statele occidentale. Nu am incercat da pare un bilet castigator si in Romania. (Inconvenientele care pot aparea sunt de genu „Crezi ca am nevoie? Nu sunt destul de frumoasa pentru tine?”. raspunsul adecvat „Draga mea, ajunge o femeie ca mama ta pe pamant, eu doar incerc sa evit aparitia celei de-a doua.”)

f) Parfumuri: idee geniala daca a gasit deja parfumul care i se potriveste (Umbla o legenda urbana cum ca fiecare femeie are un parfum care o reprezinta (le place sa creada asta. nu am vazut nici o tipa dandu-se cu parfum cu aroma de brusture, vipera, arsenic…). Daca nu… prea multe variabile: arome, intensitate, persistenta, dulceata…

g) Excursie romantica: Costisitor da merge. Problema e sa nu fie cu data fixa (Nu sitai ca atunci merge cu fetele sa-si cumpere… o periunta de dinti 😀 )

Acest text este inspirat din fapte reale. Orice asemanare cu persoane sau evenimente reale nu este intamplatoare.

Sponsors: Women Understanding Research Center (WURC)

  1. roxana
    Decembrie 5, 2007 la 1:02 pm

    :)):))….thoamne, dar mare dreptate ai…!!!intentia conteaza(atunci cand intentia ta este in perfecta concordanta cu dorintele ei…..si, ATENTIE!!!nu ramane doar intentia….;))),un buchet de flori rezolva totul(depinde de flori si de…TOTUL:-„)si….ce e cel mai important?!?!niciodata sa nu uiti de cadoul pentru ea pt ca….te va trine minte toata viata.
    in concluzie:e usor sa faci si mai ales sa tii fericita o femeie!:-„:)):)):))

  2. l00natick
    Septembrie 22, 2008 la 7:29 pm

    Deci ai perfecta dreptate. Asta ma deprima grav, Miercuri e ziua prietenei mele si de o saptamana tot caut ceva sa cumpar. Hainele care i le iau eu nu ii plac (cica arata ca o curva in ele), obiecte prin camera e greu sa gasesti ceva sa stiu ca ii place, mor de nervi ca nu gasesc ce draq sa ii iau.
    Orice idee e bine venita.

  3. Septembrie 22, 2008 la 9:58 pm

    @l00natick: E simplu plimbate prin 2-3 centre comerciale si uita-te dupa cel mai nefolositor, pentru tine, lucru din toate magazinele. Uimitor ce ni se pare inutil oricat ne-am cerceta mintea, e exact ce le place cel mai mult.

  4. Fericitu'
    Noiembrie 5, 2008 la 4:19 pm

    Off!!! Azi fac 4 ani, repet – PATRU ani – de cand sunt impreuna cu actuala iubita si am uitat de ziua asta asa de „speciala”!!! M-am scos eu cumva, dar inchipuiti-va ca tebuie sa-i cumpar cadoul azi, pentru cina romantica de diseara…Si ies de la munca abea la 6… 😀 Cred k o sa aplic regula cu „cel mai putin folositor” lucru pentru mine, dar doar dintr-un singur magazin ca nu am timp :D. BTW: Hainele nu sunt prea potrivite…mai degraba accesorii de care sa fiti siguri ca se asorteaza cu tinutele ei preferate…sau care stiti ca si le-ar dori. Cea mai drastica solutie e s-o intrebati dinainte cam ce si-ar dori intr-un mod diplomat…Don’t worry, ea stie ca nu va pricepeti asa ca va sti sa-ti dea de inteles ce isi doreste 🙂 Poate chiar va insoteste la cumparaturi. Mult succes, si sa fiti fericiti!

  5. lucky_s
    Decembrie 10, 2008 la 10:42 pm

    e greu sa alegi cadoul perfect dar ai o sansa daca mergi cu ea la cumparaturi prin centre pui si tu umpic de atentie si poate iti iasa combinatia perfecta….dar ai si nesansa la un moment dat sa te pierzi…ca va incepe (asta imi place dar nu imi sta bine,asta imi place dar se murdareste repede…etc) si atunci chiar ve ramane fara ideei…deci cineva ceva ideei de sarbatori….eu nu am nici una :(…poate ma ajutati si voi….10x…mult succes

  6. vrajitoru
    Decembrie 14, 2008 la 3:38 am

    nu pot sa „tac” la asa greseala:D(pt. l00natick)
    corect e: „Hainele pe care i le iau eu nu ii plac”

    iar legat de cadouri tin sa va anunt ca era sa ma „lase” din cauza ca nu am stiu ce sa ii iau de ziua ei si ca doar am invitat-o la film:D…..ce-i drept ea (cea de atunci) mi-a facut cadouri utile si placute:)

  7. Orcusan
    Martie 25, 2009 la 10:42 am

    Off da cum au mai zis si altii , mare dreptate ai si chiar daca o prezinti ca o glumita asa ….. de fapt este tristul adevar. Intentia conteaza dar totusi oricat ne-am stradui noi barbatii daca acel cadou nu este pe placul lor intentia cam cade in desuetudine :((
    Iar eu acum stau in dubii ca un prostutz si nu stiu ce cadou sa ii cumpar desi ii cunosc culorile preferate, gusturile etc etc iar dupa ce am citit ce ai scris tu stiu ….. chiar si mai putin. Si daca pana acum era doar acel voal de „nestiinta” acum s-a mai adaugat si o nesiguranta si ma tot gandesc daca este chiar adevarata chestia cu aruncatul in cap (chiar tin la capul meu).

  8. nastyka
    Mai 29, 2009 la 6:44 pm

    perfect.. sunt fata,,sh recunosc k asa e. 🙂

  9. Andrada
    Octombrie 18, 2009 la 11:34 am

    prea tare:x

  10. Mihaela
    Aprilie 1, 2010 la 12:29 am

    Si se spunea: „Mai circula o varianta cum ca toate femeile ar fi unite intr-o conspiratie globala impotriva barbatilor.”
    Mai degraba se pare ca barbatii au ceva cu femeile. 😀 O conspiratie globala impotriva femeilor sau poate doar incompatibilitatea ideilor. Femeile si barbatii au gandiri destul de diferite, ele incercand sa fie mai complexe, iar ei mai simpli in idei.
    Iar cat despre „Pretul=masura iubirii pentru ea (Ce? Nu-ti cere sa te sacrifici tu ca sa-i arati ca o iubesti, ci daor sa iti sacrifici portofelul pe altarul iubirii).” … Hmm… Nu stiu daca e chiar asa de adevarat. Exista femei, si chiar destul de multe, care nici macar nu accepta un cadou prea scump sau femei mai putin pretentioase pentru care nu conteaza cat, cum si de unde, ci pur si simplu pentru ce si din ce cauza, femei care sunt chiar de acord cu afirmatia „Gestul conteaza.”
    Cand am citit textul de mai sus, am fost initial putin revoltata 😀 , insa am gasit explicatia care m-a linistit la final: „Acest text este inspirat din fapte reale. Orice asemanare cu persoane sau evenimente reale nu este intamplatoare.” … Tot ce ai descris despre femei nu reprezinta de fapt o singura femeie… O persoana pe care probabil o cunosti destul de bine si care, intamplator, e cam pretentioasa. Nu? Iar pe baza firii ei ai facut „exemplul feminin” cel mai des intalnit :). Nope?

  11. Mihaela
    Aprilie 1, 2010 la 12:31 am

    Tot ce ai descris despre femei reprezinta de fapt o singura femeie… *

  12. Aprilie 1, 2010 la 7:14 pm

    @Mihaela: Nope. Daca nu ma insel, cand am scris acest post chiar nu eram suparat pe nici o tipa si nici frustrat nu eram.. asa ca… 😀 E o regula destul de frecventa intre femei, dar… exista si cateva exceptii. Lumea spune ca exista, eu nu le-am vazut… si nici nu cunosc pe nimeni care sa le fi vazut direct… doar „un prieten al unui prieten a vazut o asa femeie”… :d

  13. Mihaela
    Aprilie 1, 2010 la 8:43 pm

    „Daca nu ma insel, cand am scris acest post chiar nu eram suparat pe nici o tipa si nici frustrat nu eram.. „.. Dar cand esti chiar frustat cam cum ar suna articolul despre „Cadoul perfect”?! … 😀

  14. Mihaela
    Aprilie 1, 2010 la 8:44 pm

    frustrat*

  15. Aprilie 1, 2010 la 8:49 pm

    @Mihaela: Am invatat lectia cu „la nervi, reuseste doar atacul la orizontala”, asa ca nu scriu decat articole filozofice cand sunt frustrat/nervos.

  16. Dia
    Aprilie 12, 2010 la 10:04 am

    Foarte tare faza cu parfumurile care le reprezinta. Mai, nu stiu ce fel de prietene aveti, dar nu subscriu la caracterizare. Prima floare pe care am primit-o a fost un ciuline cules pe loc si a fost perfect :)) Am considerat ca individul era original, nicidecum lipsit de imaginatie. Din pacate, s-a dovedit a fi a doua varianta.

  17. marius
    Aprilie 14, 2011 la 7:50 pm

    incredibil dar adevarat!…sa stii e adevarat cam tot mi sa intamplat si mie. dar spre uimirea mea sa stii ca exista si acele fete mai putin pretentioase care accepta un cadou asa cum e el scump sau eftin. Dar exista si acest „dar” care o contrazice chiar si pe aceasta(e) fete mai putin pretentioase: ce te faci?cand,pe langa faptul ca cadoul e asa cum e,iar u nu reusesti sa o satisfaci in pat,masina sau in baie (dupa caz,intelegeti ce vreau sa spun) e de rau.sincer cred ca nu vei fi iertat niciodata si nici nu va uita,mai ales dk e vb de o zi speciala.chiar ca se va ajunge la „VEJNICA POMENIRE”

  18. Samira
    Aprilie 28, 2012 la 8:06 pm

    Articolul asta e marul discordei intre femei si barbati, mersi pentru mar dar le prefer pe cele fara otrava 😉

    • Aprilie 28, 2012 la 11:27 pm

      Nu e cu otrava, are doar un mic vermisor sa se vada ca nu e dat cu chimicale ci doar e natural 😉

      • Samira
        Aprilie 28, 2012 la 11:37 pm

        Le-a ramas la multi viermisorul in gat , uite cum se contrazic;)

      • Aprilie 28, 2012 la 11:41 pm

        Merele cu vermisori prind mai bine la straini 😉 Trebuia sa scriu in engleza 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

