Prima pagină > Femeia, Realitatea > Interviuri cu femei „bune”(la suflet)

Interviuri cu femei „bune”(la suflet)

In tineretea mea aveam o teorie cum ca femeile desi par atat de imprevizibile, actiunile lor pot fi prevazute. Dupa ceva timp am descoperit ca „formula” poate fi adevarata doar ca numarul de variabile este imens si ca sa afli „formula de cucerire” a unei femei trebuie sa o cunosti extrem de bine (adica sa sti variabilele) si abia dupa aceia poti sa prezici exact ce va face, doar ca problema apare ca daca stai langa ea sa o cunosti atat de bine atunci ai ajuns „prietenul” ei.  Asa ca am ales sa ma bazaz pe intuitie. Oricum, la vremea aceia, fiind ferm convins ca anumite actiuni ale femeilor pot fi preconizate am inceput sa citesc multe interviuri cu femei cat mai diverse. Sincer acest lucru mi-a ajutat doar la a-mi demonstra cat de usor pot sa minta femeile si cat de previzibile pot fi in discutiile oficiale. Ataca atat de multe clisee pentru a evita sa spuna adevarul.

Dintre toate raspunsurile standard cel mai amuzant mi sa parut intotdeauana acela dat la intrebarea „Barbatul ideal”. Aici raspunsul clar e „Trebuie sa fie mai degraba inteligent decat frumos.”. Cele care spun asta cel mai explicit sunt exact acele „bunatati” dupa care tanjesc toti barbatii (si unele femei) (nu e vorba in nici un caz de Angelina Jolie. e naspa fratilor. am fost cu tipe mult mai bune. daca ies pe strada pe Magheru vad maxim 10 tipe mai naspa ca Angelina in 2 ore). Am avut nevoie zilele acestea de niste informatii si am intrat pe un interviu cu o tipa tare de pe la noi si am intalnit tot acelasi raspuns (sincer daca m-ar fi intrebat pe mine ce raspunsuri va da ii scriam acelasi articol inainte de a deschide ea gura). Acum daca am face o statistica referitoare la IQ-ul prietenilor tuturor tipelor care zic asta care ar fi media??? Majoritatea tipelor bune sunt cu fotbalisti (ca sa ajungi fotbalist mare trebuie de obicei sa treci scoala pe locul 2 7-8) si se cam vede si din interviurile lor ce inteligenta sporita au (vorbesc de majoritatea, ca stiu si cativa care chiar stiu cat face 1+1). Apoi pe locul 2 la tipul de prieteni pe care il au sunt „pretty boy” si „muscle boy”. In top (adica in lista) nu se vede nici un geniu. Totusi in top se afla si categoria de baieti inteligenti. Prin baieti inteligenti inteleg acei oameni care au aplicat metoda „Tony Montana”: „You gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the women.”. Aici lista e uriasa si cu nume sonore.

Ma distrez copios la raspunsul „Trebuie sa fie mai degraba inteligent decat frumos.”, totusi pare mai frumos decat „Conteaza mai mult bani decat frumusetea.” sau „Frumos si daca se poate si inteligent. Daca nu se poate mere si doar frumos si cu bani.”.

Categorii:Femeia, Realitatea
  1. Septembrie 12, 2007 la 2:52 pm

    Fostul coleg de apartament de la Buc imi rezerva mereu surprize uitandu-se pe site-uri gen simpatie.ro , etc.

    Pe unul dintre ele, o ”domnisoara” divortata de vreo 29 de ani care arata intr-adevar bine, scria foarte frumos la capitoul – ”Ce-mi doresc de la un barbat” :

    Bani – minim 18 cm.

    I’m serious 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

