Prima pagină > Realitatea > Alfabetul Braille pentru surzi

Alfabetul Braille pentru surzi

Stiu ca nu se spune „surd” ci „persoana cu deficiente de auz”, dar cei la care ma refer aici nu sunt lipsiti de niciunul din cele 6 simpturi.

In ultimul timp am avut destul de multe probleme de rezolvat . Asta a insemnat multe drumuri, multe fete zambitoare care mi mult te incurca decat sa-ti fie de ajutor, multe maini stranse cu recunostinta. Tot zbuciumul meu a fost insa doar un lung sir de promisiuni care au tinut exact pana ce am inchis usa in urma mea. Toti noii mei „prieteni” au avut un zambet „cald” (de obicei un zambet tamp care parea mai degraba o grimasa de om constipat). Binenteles ca vorba lor dulce indica o apropiere intre ei si mine, chiar o urma de complicitate. In timp ce vorbesti ei scriu pe carnetele lor (probabil desenau artistic camioane, oameni, vile, bani si cafeaua de dupa „inteviu”).  Ti se lasa o impresie ca esti acultat, dar dupa strangerea amicala de mana si un „la revedere. urmatorul!” grabit incepi sa ai senzatia de dupa un interviu nereusit „Multumim. te sunam noi.”. Si nimic nu se misca….

De ce oare am ajut sa traim intr-o tara in care nu se mai rezolva nimic decat daca ai un set intreg de pile. Nu mai e nimeni capabil sa auda?? 

Categorii:Realitatea
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

