Prima pagină > File de jurnal, Thoughts > Visand cu piciorul accidentat

Visand cu piciorul accidentat

Din cauza unor probleme medicale (aka mi-am distrus piciorul in urma unor antrenamente intensive) trebuie sa-mi petrec cateva zile numai in casa. Treaba grea pentru cineva pasionat de plimbari lungi.

Acum ziua mea a mai castigat cel putin 2-3 ore. Treaba nasoala pentru cineva care are o viata atat de „spontana” ca a mea, asa ca acum am cateva ore in plus pentru injurat fragiliatea corpului uman si teoria piramidei (ca sa-mi injur neatentia ar trebuii sa recunosc ca e doar vina mea). Si cum nu stiu sa injur in atatea moduri ca taximetristi bucuresteni (cica testul de admitere la scoala de taximetristi e sa injuri cel putin o ora fara sa te repeti) mai imi ramane timp si sa visez la locul in care as prefera sa fiu. Cu piciorul umflat tinut in gheata visez la o plaja aurie de pe undeva la ecuator. Asezat pe un sezlong alb (neaparat alb) sub o umbrela uriasa din frunze de palmier cu un cocktail in mana dreapta si cu un „Cohibas regal” in mana stanga… Ce bine ar fi… Stand asa pe plaja si admirand rotunjimile de pe plaja… Cu toata gasca alaturi si cu o chitara Gibson… Ah ce viata…. Si daca tot visez ce bine ar mai fi si cu o masinuta de „sucit gaturile” si un penthouse pe undeva printr-un hotel de ala cu cel putin 5 stelute pe langa nume… Ce viata… Da eu stau in pat cu piciorul umflat… Daca pana acum ma simteam doar plictisit acum ma simt mai „bine” o fericire de aia de saritor profesionist pe geam… da stau la 1 si nu as reusi decat cel mult sa-mi distrug si celalat picior. Oh! I wish I had a gun!!

Abia astept sa mi se „repare” piciorul sa pot pleca iarasi in lungile mele pelerinaje ale gandirii si pentru a ma duce iarasi in cismigiu sa citesc pe singura banca perfecta din tot parcul… sper sa nu o descopere altcineva in timpul cat trebuie sa lipsesc… Life sucks so hard :(( 

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

