Prima pagină > Blues, Thoughts > Am imbatranit

Am imbatranit

Cea mai mare inconsegventa din viata mea a fost cea dintre varsta pe care o simt si cea scrisa in buletin. Niciodata nu am putut sa simt ca am aceiasi varsta cu necunoscutul de pe acel cartonas colorat.

Cand eram mai tanar glumeam zicand ca am 2 ani. Nu era departe de adevar. Nu ma vedeam ca fiind acel tanar/adolescent pe care il vedeau ceilalti. Eram doar un copil care avea o viata inainte. Un Dante in lumea viselor. Eram un superman capabil sa faca orice. Lumea era, poate, nedreapta dar putea fi schimbata. Un om putea face diferenta.

Apoi, brusc, am imbatranit. Am ajuns direct de la 2 ani la 80. Ma simt ca un mos incapabil sa mai faca ceva, nu fiindca nu mai pot ci fiindca nimic nu mai merita. Brusc totul nu a mai fost vopsit in culori vi ci in nuante de gri. Brusc nimic nu avea farmecul de alta data. Brusc nu mai pot gandi decat la cat de mizerabila si scurta poate fi viata, si la cat de muritor sunt eu. Candva visam la nemurire. Acum acelasi vis mi se pare cosmar.

Stau cateodata si privesc cerul. Candva era casa lui Iisus. Candva insemna nemurire, infinit. Amum mi se pare doar o minciuna formidabila. Cea mai trista minciuna din lume. Doar o panza frumos colorata peste un fund adanc de fantana parasita.

Uneori ma trezesc mergand singur pe strada. Inainte nu concepeam sa merg singur mai mult de cativa metri. Ma plictiseam ingrozitor. Acum mi se pare asa ingrozitor sa nu fi singur. Ma plictiseste atat de mult sa vad zambetul altora, sa trebuiasca sa-i ascult. E atat de ciudat sa asculti o poveste amuzanta si sa prevezi finalul povestirii si sa o remodelezi ca sa aiba un final tragic pentru acel trist povestitor.

Categorii:Blues, Thoughts
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

