Prima pagină > Blues, File de jurnal, Thoughts > Drumul prin viata (Doar o marioneta)

Drumul prin viata (Doar o marioneta)

Te-ai intrebat vreodata ce s-ar fi intamplat daca intr-un singur punct din viata ai fi facut alceva?

Recent am avut mult timp de gandire si destule motive ca sa ma gandesc la trecut. Acum vad totul mult mai clar. Vad clar fiecare punct in care trebuia sa iau o decizie si toate variantele din care trebuia sa aleg. Acum mi se arata variante inimaginabile la acea vreme. Acum vad un drum cu multe bifurcatii. Un arbore in care fiecare creanga e alta decizie.

Intotdeauna mi sa parut, cel putin pe moment, ca ma luat cea mai buna decizie posibila. Acea decizie care m-ar fi dus catre varful arborelui. Si acum cand ma uit in urma, nu ma vad in drum spre varf, ci undeva pe ramurile cele mai departate.

Oare am avut vreodata de ales sau teoria piramidelor e adevarata si soarta mi-a fost scrisa inca de la Big-Bang? E totul doar o gluma cosmica? Cel mai probabil. Totul este conectat. A are ca efect B, B are ca efect C…

Si totusi, doar pentru o clipa, imagineaza-ti cum ar fi sa poti sa decizi, macr odata. Sa poti sa schimbi istoria. Sa te uiti in spate si sa zici cu mandrie „Asta e decizia mea. Am avut optiuni si am ales. Poate e cea mai proasta dintre ele, poate mi-a distru viata dar e decizia mea si nu doar o aplicare a legii ‘cauza-efect’. E o decizie proprie si nu doar o alegere de forma. Un raspuns la o intrebare retorica. Mi-am faurit singur destinul.”

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

