Prima pagină > File de jurnal > Privind spre trecut

Privind spre trecut

Sunt uneori momente in viata in care iti dai seama ca nu se merita sa treci peste. Sunt momente in care obosesti sa te lupti cu morile de vant. Si atunci renunti sa mai traiesti in viitor si te intorci spre trecut. Privesti continu spre greselile trecutului. Retraiesti in fiecare secunda toate momentele triste din viata ta. Cele vesele nu mai au nici o importanta odata ce au trecut. Si atunci iti dai seama ca daca daca te intorci din nou spre viitor o sa incepi sa traiesti din nou. Si viata inseamna suferinta. Si tu ai obosit sa suferi.

Am obosit sa-mi ling ranile si sa merg mai departe, ca mai apoi sa ajung sa imi fac alte rani. Acum vreau doar sa stau si sa-mi plang doar ranile vechi. Nu mai am nici o dorinta sa ma duc sa-mi fac unele noi.

Poate e mai bine sa stai la baza muntelui si sa-i privesti varful decat sa incerci sa-l escaladezi. Cel mai sigur mod de a face esecul imposibil.

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

