Prima pagină > Blues, Thoughts > Cel mai mare dusman e trecutul

Cel mai mare dusman e trecutul

„Am dormit mai mult azi. Era 12 cand m-am trezit si am plecta la drum.” Acest fragment nu a existat niciodata in viata mea, dar daca as pute sa ma intorc inapoi in timp, oriunde as vrea, acesta ar fi primul citat din jurnalul meu de calatorie. O chesti atat de neinsemnata cred ca are totusi putere sa schimbe totul. Nu m-as mai fi trezit in acea zi la 7:43, nu as mai si stat acasa, nu as mai fi iesit seara la cumpraturi. Si totul ar fi altfel. Si eu as fi fost altul. Si acest text ar fi altul, unul mai vesel. Si declinul meu nu ar fi continuat.

Si apoi m-as fi intor si mai adanc in timp. Totul se va schimba. Poate eu il voi preschimba inapoi la felc um era doar prin inca o zi in care ma voi trezi la 7:43, dar nu mai conteaza. Am facut ceva sa schimb totul. Orice as face de acum incolo macar stiu ca am facut ceva. Si poate totul va prinde culoare. Poate nimic nu va mai fi gri.

Si apoi ma voi intoarce adanc in trecut. E de ajuns cand am facut primul pas. Atunci dreasjul meu va incepe. M avoi tine singur in cusca, ma voi bate si intarata singur, ma voi hrani cu carnea frageda a sperantei si voi lipaii sangele viselor. Si apoi ma voi elibera in arena vietii. Acolo unde sunt dusmanii mei dintotdeauna. Ii voi ataca fara mila. Ii voi dezbina si ii voi cucerii. Ii voi lasa in viata ca sa poata sa vada cum imi infing steagul in ranile lor, sa pot sa-i vad cum  se distrug singuri cu urmele pasilor mei adanc tatuate pe pergamentele suferintei lor.

Voi incepe razboaie cu orice e capabil sa ma raneasca. In mijlocul bataliei ma voi lasa prada spadei inamice. Si pe rani imi voi turna sare. Si sufletul va sangera vesel. Totul nu va avea putere sa ma distruga ci doar ma va face mai puternic. Din ce in ce mai puternic. Totul va parea usor fiindca stiu ca toate ranile din bataliile mici ma vor face sa suport ranile din lupta ce va hotara rezultatul razboiului.

Categorii:Blues, Thoughts
  1. cleo2012
    Iulie 1, 2009 la 8:58 pm

    cel mai mare dusman pt tine este … propria ta constiinta…

  2. Iulie 1, 2009 la 9:48 pm

    True, true, true… M-a duc sa am o vorba cu prietenii mey Jack and Eddy… constiinta…hmm

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

