Prima pagină > Blues, Femeia, File de jurnal, Thoughts > Urasc femeile doar cand le iubesc

Urasc femeile doar cand le iubesc

[Postul asta nu a fost menit niciodata sa fie publicat, dar la ceva timp dupa ce l-am scris am avut „un vis” (suna mai bine decat motivul adevarat) care m-a  facut sa ma razgandesc.]

E ora 1 noaptea. Acum ar trebuii sa dorm. La ora asta, de obicei, dorm. Dar azi nu pot. Am prea multe pe cap.  De fapt e doar un singur gand. Pot sa ma gandesc doar la o singura zi, la o singura ora, la o singura intalnire. Poate prima din mai multe intalniri. Poate prima si ultima. Am invitat-o azi, adica ieri, la mine ziua noua incepe la ora 5 dimineata. A acceptat imedia. Ma asteptam. Am cucerit-o cu imaginea mea de „bad boy”. E ciudat cum pot sa ma comport uneori. Acel pusti timid, care raspunde la numele meu, dispare cand sunt in preajma unei tipe care-mi place inca de la „prima vedere”. Tot eu sunt si acel idiot amuzant si ironic, daor ca mi-e greu sa ma recunosc. De obicei mi-e greu sa intreb niste directii pe strada, dar acum stiu exact ce sa fac, stiu exact cine trebuie sa fiu. N-am crezut niciodata in miturile cu „fi tu insuti”, asa ca am stiut intotdeauna sa mint. Intotdeauna am stiu ca adevarul nu valoreaza nimic, minciuna e cea care ridica regi, cea care castiga lupte, cea care cucereste fata.

Nu sunt rau din fire, nu vreau sa le ranesc dar stiu ca alta cale nu exista. Intotdeauna am striut sa le gasesc punctele slabe si sa le „atac” pana la un punct. Asta le va face sa creada ca nu le voi rani cu adevarat niciodata.

Saracele caprioare venita sa bea apa din lacul crocodilului.

Atunci urasc femeile cu adevarat. Cum poti sa nu urasti o fiinta pe care sti ca o vei iubi pentru o clipa doar pentru a o uri, apoi, pentru toata viata? Cum poti iubi o fiinta care te va face sa suferi sau pe care o vei face tu sa sufere?

Tot ce-ti ramane e sa iubesti clipa cand ai sa o iubesti si sa urasti clipa care te-a facut sa o iubesti.

  1. Ianuarie 3, 2008 la 1:57 am

    Din tot postul asta partea cea mai interesanta e: „adevarul nu valoreaza nimic, minciuna e cea care ridica regi, cea care castiga lupte, cea care cucereste fata.” Tind sa-ti dau dreptate…

  2. hoyt
    Ianuarie 3, 2008 la 2:56 am

    aiurea! de ce sa fie minciuna cea care cucereste cel mai bine? adevarul o face ca nimic altceva, si asta tocmai pt ca adevarul e relativ; acelasi adevar care o lasa rece pe Lenuţa, o poate duce pe culmi pe Agripina. Poate ca Lenuţa o fi frigida, sau poate ca exista cineva pt oricine. Cind spun cineva nu ma refer la o singura persoana si nici la un tipar anume.

    Daca alegi minciuna ca sa cuceresti, cel mai rau iti faci tie, te minti singur. Nu ma dau Mafalda, dar eu asa simt, spune asta un om care nu a folosit niciodata minciuna si nu a avut un scop anume din a cuceri pe cineva. Asta vine natural, nu trebuie sa iti pui coroana si nici costum de clovn ca sa cuceresti. O poti face fiind tu, si asa e cel mai frumos.

    sa imi fie scuzat…

  3. Ianuarie 3, 2008 la 3:40 pm

    @hoyt: Nu ma refer la minciuni din alea adevarate „Buna, sunt astronaut”, ci la ceva mai low, la o infrumusetare a adevarului, poate nu chiar adevarul relativ la care te referi tu dar ceva destul de asemanator. Daca recurgi la minciuni in adevaratul sens al cuvantului nu te poti astepta la ceva mai mult decat o aventura de o noapte. Orice femeie are niste asteptari si e de ajuns sa ii dai de inteles ca acestea se implinesc in tine.

    Plus ca exista si minciuna prin omisiune. 🙂 . „Tu” esti mai mult decat doua vorbe si un zambet. E imposibil sa spui ca o femeia vrea sa fie cu tine pentru cine esti de la inceput, ci doar pentru cine crede ea ca esti. Nu cred ca poti sa cuceresti o femeie spunandu-i ca „am x ani, mananc mult, ma imbat de doua ori pe an, sunt dezordonat, duminica ma trezesc la 5 seara”. Poate merge la anumite persoane, poate chestia asta o sa-i placa la tine mai tarziu, dar la prima intalnire nu prea poti sa te descri asa.

  4. hoyt
    Ianuarie 3, 2008 la 4:19 pm

    nu, e adevarat! la prima intilnire trebuie sa fie sex la prima vedere. Femeia nu cred ca trebe mintita nici metaforic, in nici un fel, se minte singura suficient:)
    Doua vorbe si un zimbet pot fi ca doua ouă si un cîrnat. Asta face minuni:D

  5. Ianuarie 4, 2008 la 2:03 pm

    Pai vezi, femeia se minte singura, dar totusi daca tu nu ii corectezi viziunea tot minciuna se considera. 😀

  6. hoyt
    Ianuarie 4, 2008 la 2:39 pm

    de ce sa ii „corectezi” vizunea? mai bine o fuţi sanatos 🙂 daca doar atita asteapta e ok; daca vrea luna de pe cer, sa si-o procure singura

  7. Ianuarie 4, 2008 la 5:43 pm

    Stai putin, nu tu erai impotriva mintitului femeii???

  8. hoyt
    Ianuarie 4, 2008 la 6:02 pm

    mah, eu am zis sa nu mintim cu nerusinare, nu sa ii rapim orgasmu’ 😀

  9. calin tora
    Aprilie 22, 2008 la 11:01 pm

    da ai dreptate sa nu rapim orgasmul femeilor …:) atunci daca mintim pana la orgasm tot o minciuna poate fi si orgasmul ala si cand vede alta fata a ta cade faza cu orgasmul….;))

  10. anonim
    Iunie 16, 2009 la 11:45 pm

    bah da trb sa recunoasteti k majoritatea…cel putin eu asa cred le pac sa te rogi de ele….si fata ascunde mereu k e gagik qiva nu sp si pe mn asta ma enerveaza

  11. Iunie 18, 2009 la 10:14 pm

    Se generalizează pe aici într-un mare fel! 🙂
    Uite că mie nu îmi place să fiu minţită frumos şi, mai mult, detectez orice încercare de ‘înfrumuseţare’ a adevărului. Sau aici se discută despre femei fără creier? Desigur că la primele întâlniri încerci să pari cât mai ok, dar poţi face asta şi fără să minţi. Deci nu sunt de acord cu tine aici!
    PS: Nu pot urî o persoană pe care am iubit-o, that’s for sure 😉

  12. Iunie 18, 2009 la 10:23 pm

    @emmafantasy: Minciuna prin omisiune tot minciuna e. Nu ma refer la minciuni de genu „sunt superman” ci la ceva de genu „nu sforai noaptea” (exemplu prost, dar cred ca intelegi ce spun).
    PS: inseamna ca nu m-ai iubit pe mine :p . Glumesc. Inseamna ca nu ai iubit pe cineva care sa te raneasca foarte tare.

  13. Iunie 19, 2009 la 1:22 am

    Ba da, am fost rănită foarte tare. Pe moment l-am urât (nu ştiu dacă se poate numi ură, pentru că îl iubeam chiar şi atunci… mai degrabă furie şi frustrare). Când furia de moment trece, rămâne suferinţa, care se dizolvă şi ea în timp. Dar ură? Chiar n-am cum să urăsc un om pe care l-am iubit. Şi am trecut de două ori prin asta până acum… Cu unul din am o relaţie de amiciţie, cu celălalt am păstrat o relaţie ok, în sensul că nu ne urâm şi nu ne evităm pe stradă. N-am cum să-i urăsc. Cândva m-au făcut fericită. Ce-a fost urât a trecut, acum păstrez doar amintirile plăcute. Şi au fost destule 🙂

  14. Iunie 19, 2009 la 1:26 am

    ‘Cu unul din EI…’ *

  15. Iunie 19, 2009 la 1:32 am

    Şi încă ceva…
    Minciuna prin omisiune e tot o minciună, dar nu orice omisiune e neapărat o minciună 🙂 Doi oameni se descoperă treptat, e normal să nu îşi împărtăşească toată biografia din prima seară 🙂 Asta nu înseamnă că se mint sau că nu sunt ei înşişi.

  16. Iunie 19, 2009 la 7:18 am

    Am recitit postul desi urasc sa fac asta, si am descoperit ca inca imi place. Aduce amintiri placure.

    In postul asta nu se generalizeaza nimic, sunt doar gandurile mele, regretele mele. Ura de care vorbesc nu e chiar o ura puternica, ci mai degraba acel sentiment de regret ca fiecare a facut ceva ce a distrus ceva ce putea sa fie frumos.

    La prima intalnire toata lumea minte. Prin omisiune sau doar minciuna. La prima intalnire vi pregatit sa cuceresti: iti ascunzi defectele, ascunzi anumite lucruri. Toata acele lucruri care pot sa il/o faca sa creada ca mai bine ar pune punct. Nu poti sa ii spui ca mai ai sentimente/regrete pentru fostul/fosta. Daca te imbraci super sexy, iar in restul timpului umbli numai in tricouri, tot minciuna este. Daca te machezi mai puternic decat de obicei, tot o minciuna este. Nu lua cuvantul „minciuna” in sensul sau absolut de minciuna care raneste. La prima intalnire ai dreptul sa fugi, nu te tine nimic acolo, daca ii afli toate defectele nu o sa te uiti inapoi. Dupa mai multe intalniri un defect e trecut cu vederea mult mai usor, si poate sa devina chiar „dragalas” (pana la divort, cand devine cel mai urat gest din lume).

    La mine, marea minciuna e ca sunt un tip sociabil si nu sunt timid. Ma gandesc de 3 ori la ce sa spun unei persoane straine. Dar cand ma duc la intalnire ma mint singur, si sunt „fermecator”.

  17. just me
    Iulie 23, 2009 la 8:19 pm

    mda..femei..m-au distrus ! de la interior la exterior ..nu mai pot..incep sa urasc..sti,,, ,, le urasti pt ca le iubesti daia ” …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

