Prima pagină > Fun, Others, Realitatea > Candidez la presedentie

Candidez la presedentie

Am luat hotararea sa candidez la presedentia Romaniei!

Discursul meu e scurt si sincer: „Daca voi fi ales presedinte, nu voi face nimic.” Ma voi multumi doar sa vin sa-mi iau salariul si sa dau mana cu diplomatii din alte tari. In intalnirile oficiale nu voi zice nimic, deci nu voi zice nici o prostie si voi parea si mai inteligent decat altii. Nu voi declara razboaie. Nu voi fura din banii tarii (Sa incerc sa aflu ar insemna sa-mi incalc platforma electorala de a nu face nimic). Nu voi cere marire de salariu. Cabinetul meu nu va face nimic. Parlamentul nu va face nimic. Deci… vor face mai multe lucruri bune decat cabinetul si parlamentul actual.

Astept voturi (commenturi)!!!

Votati schimbarea. Votati presedintele care nu va face nimic.

Acest text este doar un manifest.
  1. Septembrie 25, 2007 la 5:25 am

    As fi vrut sa declar „frecatul mentei” ca sport national dar ar fi insemnat sa imi incalc platforma electorala. 😦

  2. Octombrie 4, 2007 la 6:39 pm

    Eşti preşedintele ideal pentru un libertarian!

  3. Octombrie 7, 2007 la 9:52 pm

    O sa moara multe generatii pana o sa ajunga romania sa fie condusa dupa principiile libertariane…

    Ar trebuii sa imi inregistrez platforma. In cazul in care ar ajunge presedinte un libertarian sa pot fi numit tatal platformei sale.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

