Prima pagină > File de jurnal > De ce-mi urasc viata

De ce-mi urasc viata

Azi am examen. Olimpiada de toamna la anato. M-am saturat de invatat. M-am saturat de tot ce reprezinta aceasta minunata materie. M-am saturat de examene. M-am saturat sa ma trezesc la 1 noaptea si sa „infulec” alte cateva carti in doar cateva ore. M-am saturat de toate acele kilograme de carti pe care trebuie sa le invat si reinvat. Sper ca de data asta sa-mi surada norocul. Subiecte pe care le stiu. Cel putin 2 din 3. Sau sa se indure profu de mine. Nu sunt pretentios. 5-ul e de aur. Sfantul 5.

Categorii:File de jurnal
  1. Septembrie 25, 2007 la 8:29 pm

    Am reusit. Am luat 5-ul de aur 🙂
    Mai am totusi un exam pe 27 sept. Adica peste vreo 32 de ore. Iar stres, iar crima si pedeapsa. Abia astept sa termin cu examenele…

  2. Septembrie 27, 2007 la 4:56 pm

    In sfarsit… am scaptat… pentru moment…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

