Prima pagină > Femeia, Thoughts > De ce iubim femeile?

De ce iubim femeile?

Ati citit cartea aceia „De ce iubim femeile?„? Eu nu. Am crezut intotdeauna ca stiu raspunsul. De ce sa-l mai citesc si pe al altuia. Oricum am auzit (din cateva rezumate) ca raspunsul autorului ar fi „fiindca femeia e femeie„. No shit, ese!!!! Deci le iubesti ca sa nu fi homosexual??? Si in restul paginilor ce e a scris???

Fiecare isi alege motivele pentru care iubeste femeile. Unii pentru picioare, altii pentru sani, altii pentru modul cum sterg cu ei pe jos, altii pentru…

De ce le iubesc eu?? Fiindca o femeie (unele 😀 ) e asemeni unui vis.  Imi aduce aminte de perfectiune si de imperfectiune in acelasi timp. O femeie e singura fiinta destul de ilogica incat sa poti sa o iubesti cand o urasti si sa o urasti cand o iubesti. O femeie te poate face constient ca apusul soarelui inseamna rasaritul lunii.

Femeile sunt ca o melodie. Poate sa nu-ti spuna nimic la inceput dar daca o asculti se poate sa nu reusesti sa ti-o mai scoti vreodata din cap.

Cum sa nu iubesti o fiinta atat de imprevizibila incat sa nu sti niciodata ce trebuie sa faci?

Intotdeauna am crezut ca o relatie cu o femeie e ca si cum ai incerca sa tranversezi un lac/mare/ocean cu o barca gaurita sperand ca o sa fi destul de puternic incat sa arunci apa din barca destul de rapid incat sa nu te scufunzi. Dar ce bine e pe malul celalat. Dar ce bine e cand sti ca poti sa sari oricand si sa inoti inapoi la mal.

Odata, cineva spunea ca casatoria e ca si cum ai sari de pe un pod fara sa sti cat de lunga e coarda care te leaga de pod. Fara sa sti daca vei ramane in aer, daca te vei zdrobi de pamantul dur sau daca vei ajunge cu bine jos. Si unde ar mai fi distractia in a sta si astepta pana va veni cineva care sa masoare coarda si sa-ti spuna ce va urma??

  1. Octombrie 1, 2007 la 9:06 am

    Nu stiu. Tu esti prost sau doar te faci?? no harm meant – pura curiozitate.
    Daca nu-ti place gramatica mea (daca ai sa te uiti mai bine ai sa vezi ca numatul greselilor nu e chiar atat de mare si chiar o mare parte fac parte din categoria greselilor de tastare) nu te-a invitat nimeni sa citesti acest blog care scrie mare ca e scris doar pentru o persoana, aka eu. Asa ca nu e necesar pentru existenta acestui blog sa fie vizitat de asemeni retarzi care se cred atat de destepti incat considera ca 3 greseli de gramatica sunt tot ce merita comentat din acest articol.
    Ai reusit sa ma prinzi intr-un moment foarte fericit asa ca o sa-ti fac si o mica urare. Sper ca o sa ii pareciezi corectitudinea gramaticala: FUCK YOU. Daca esti atat de inteligent incat vrea sa para corectia aplicata de ce pana mea nu ai spus nimic si despre ce contine postul. Macar asa o idee. Sau cumva nu sti sa citesti? Sincer nu cred ca postul e destul de plat incat sa nu poti sa scoti o remarca inteligenta la adresa lui daca ai macar o urma de inteligenta.
    PS: esti binevenit in continuare pe acest blog. Numai ca data viitoare da-ti seama ca postul nu e doar o insiruire de cuvinte intr-o ordine gramaticala ci contine niste idei. Esti binevenit sa ma jicnesti cum vrei, dar doar pe seama lor. Ma doare in fund de gramatica, insa ma doare sa vad ca posturile mele sunt apreciate ca in clasele primare, pentru corectitudine gramaticala si nu pentru valoare continutului.
    PS: Sorry pentru atacul din post dar chiar ma enervase un „prieten” si simteam nevoie sa ma descarc pe primul prost care imi iese in cale.

  2. Octombrie 1, 2007 la 8:55 pm

    Enumara care sunt aceste greseli atat de grave incat sa subclaseze tot ce contine textul??? Sa vedem cate sunt si daca sunt chiar greseli sau doar interpretari gresite…
    Si macar vorbeste in romana. Sau nici tu nu le ai cu romana???

  3. Octombrie 2, 2007 la 9:59 am

    Pana cum mi se parea jicnitor fiindca considerai ideile din text ca fiind destul de inexistente ca sa conteze doar gramatica, dar acum am reusit sa pun cap la cap anumite lucruri si sa-mi dau seama ca vorbesc cu un las care ma ataca nu datorita greselilor din text ci datorita altor motive. Motive pe care tu si eu le cunoastem foarte bine. Oricum ma dezgusta lasitatea ta. De ce te fac las? Fiindca ma ataci din spatele unui nume si mail care ar trebuii sa ma induca in eroare si sa nu ma lasa sa-mi dau seama cine esti. Totusi 1+1=2 (de cele mai multe ori) asa ca am reusit sa trec peste aceste incercari ale tale si sa-mi dau seama cine esti…

  4. Octombrie 2, 2007 la 10:54 am

    Nu-ti fa griji nu sunt paranoic. Nu ma gandesc la conspiratii. Ar fi ciudat sa spui ca e o conspiratie formata dintr-o singura persoana. Dude, chiar daca schimbi limba pe engleza stilul ramane acelasi 😉 .
    Peace out!

    PS: Inca astept o mica enumerare a acelor multe greseli. Hai sa aratam si la publicul care nu stie gramatica cat de gresit e textul.

  5. Octombrie 2, 2007 la 5:02 pm

    „a-ti” – o singura aparitie.
    „uni” – o singura aparitie.
    „alti” – 3 aparitii

    Cauta in dex cuvantul „jicnire”. Si varianta mea si varianta ta sunt acceptate ;). recunosc a ta e cea literara dar…

    (verbul „a sti” – 5 aparitii in diverse forme)

    Nu am modificat nimic, asa ca poti sa numeri din nou.
    Deci 5 greseli surclaseaza absolut toate ideile continute de text.

    „i don’t even know why I bother but…” As spune eu de ce dar „nu imi spune nimic” nick-name-ul tau asa ca nu pot sa ma hazardez sa fac „presupuneri” 😉 .

  6. zumzi
    Octombrie 2, 2007 la 10:22 pm

    uite care-i treaba, pina acum m-am stapinit sa nu zic nimic dar lucrurile au luat o intorsura urita….textele tale sunt bunicel, unele chiar bune. Problema e insa ca sunt violate, sodomizate de niste greseli nu neaparat gramaticale ( pentru ca ar fi barbar sa ma leg de greseli de constructie a frazelor, nu asta e scopul ). Un text bun iti taie rasuflarea si-l citesti ca pe un suvoi, il devorezi, dar fiecare greseala e ca un perete maaare de beton in care dai cu capul si zau ca senzatia nu e tocmai placuta.
    Unele greseli se repeta constant in blogurile tale, ceea ce denota nu atit lipsa de timp pentru corectura/atentie/rabdare cit o idee insusita defectuos. Nu e nici o rusine si nu e niciodata prea tirziu pentru a o indrepta.
    No offence

  7. Octombrie 2, 2007 la 10:36 pm

    Nu pot sa ma supar de la nici o remarca care vine de la tine 🙂 . Intotdeauna zambesc cand primesc un comentariu negativ de la tine 🙂 .
    Stiu care sunt lacunele mele educationale. Pe unele chiar incerc sa le indrept. Totusi, deoarece am inceput prea tarziu sa le indrept, imi e greu sa nu gresesc din nou atunci cand ma grabesc. Si cum imi e lene si cum nu imi pasa parerea celorlalti nu le corectez.

    Insa comentarile mele nu sunt scrise in modul asta datorita observatiei, accept critica, doar ca idiotu ma cam piseaza la ficat de ceva vreme. De data asta sper ca a inteles mesajul :d .

    PS: „textele tale sunt bunicel, unele chiar bune” Nu te cred, da ms :d

  8. zumzi
    Octombrie 2, 2007 la 11:50 pm

    aaa…mi se rupe daca ma crezi sau nu, e parerea mea. si nu era un „comentariu negativ” ci o observatie de bun simt care sa-l faca pe individul/a respectiv/a sa isi vada lungul nasului. Ideea de baza pe scurt: da, scrie bine, da, greseste aiurea uneori, da’ daca nu-ti convine nu mai citesti
    ciau

  9. Octombrie 3, 2007 la 11:28 am

    Respira adanc. Am inteles ce vreai sa spui. era o gluma. Sti, eu mai glumesc din cand in cand. Don’t kill me. Please!!!

    Oricum, multumesc pentru ca mi-ai luat apararea.

    Sincer nu cred ca textele sunt destul de clare pentru a fi bune (sau bunicele). Fiecare contine in spate destule chestii care le schimba destul de mult intelesul. Sunt multe texte care par triste dar eu, sincer, le gasesc chiar optimiste (ca sa nu spunem vesele).

  10. Vali
    Octombrie 8, 2007 la 10:58 pm

    Eu cred ca voi ati accesat paginile astea sa cautati si sa analizati greseli gramaticale, eu unul ma impac cu ele pt. ca nu exista cuvantul *perfectiune* in randul oamenilor… Cat despre continutul textelor.. felicitarile mele autorului!

  11. DonFella
    Martie 27, 2008 la 9:16 pm

    :))))) asta era un blog cu tema „de ce iubim femeile?” sau „hai sa invatzam gramatica limbii romane” :)))) ma`ti bagat in ceatza nu se mai intelege nimic si tu ala cu engleza te`o cacat mata`n america?:)

  12. hoyt
    Martie 27, 2008 la 11:32 pm

    pe unii ii excita femeile, pe altii gramatica

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

