Prima pagină > File de jurnal > Sinceritate

Sinceritate

Niciodata nu am fost cu adevarat sincer. Niciodata nu am mintit decat daca era absolut necesar, insa niciodata nu am fost sincer cu adevarat. Intotdeauna am spus adevarul doar pe jumatate. Intotdeauna am spus doar adevarul meu. Intodeauna am stiu sa spun doua adevaruri deodata, doua adevaruri la fel de adevarate dar care sunt capabile sa isi ascunda intelesul unul in spatele celuilalt. 

Categorii:File de jurnal Etichete:, ,
  1. Octombrie 3, 2007 la 10:31 pm

    that’s brave of you…sa recunosti asta..

  2. zumzi
    Octombrie 6, 2007 la 6:09 pm

    asta este cel mai bun text pe care l-ai scris vreodata. atit de simplu si totusi atit de complicat, atit de „off-road” si totusi cu atitea implicatii. Bravo!

  3. Octombrie 7, 2007 la 9:47 pm

    Multumesc.

    Prietenii stiu de ce nu imi place acest post 😉 …

    Nu e curaj… Ca sa fie curaj ar fi trebuiit sa fie un secret pentru cei din jur…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

