New me

Intotdeauna am avut o imaginatie bogata. Pot sa imi imaginez planuri marete intr-o singura secunda, dar, de obicei, e prea tarziu. Totul se termina prea repede. Intr-o secunda nu ma intereseaza iar in cealalta stiu cum ar fi trebuit sa procedez.

Am stiu ca trebuie sa citesc printre randuri, dar intotdeauna am avut prea multa incredere ca sa imi iau in serios banuielile. Asa ca raman doar cu un gust amar: „De ce nu-mi ascult niciodata instinctele?”. De ce tin cont de ceilalti? De ce imi pasa de parerile lor. Parca trecusem peste asta. Parca, candva, ma vindecasem de aceasta cruda boala. Evenimente neinsemnate pentru ceilalti mi se par suspecte, dar intodeauna zic ca s-ar putea sa ma insel. Si de fiecare data am dreptate.

Cred ca am mai spus asta, dar de acum lucrurile se schimba. M-am schimbat prea mult in ultimul timp ca sa imi fie frica de schimbare. De data asta sunt singur. Nu mai am incredere in nimeni, nu imi mai pasa de nimeni, nu mai ajut pe nimeni. Multi nu merita sa fie trecuti pe lista de suspecti, dar nici eu nu merit sa fiu trecut pe lista cu victime. I’m back, but this time i’m black… To hell with the knight in the shiny armour i want to be the black knight, fuck white horses i want black hounds. Fuck with the good guy attitude from now i’m just a bad boy. Bad Boy for life!

  1. Octombrie 6, 2007 la 9:43 pm

    Eu mi-am cam pus frana la imaginatie, fortat de imprejurari😦

  2. Octombrie 7, 2007 la 9:43 pm

    Si eu ar trebuii, dar sunt dependent… Ar trebuii sa infinteze o organizatie gen „AA” si pentru mine!

  3. Octombrie 7, 2007 la 10:58 pm

    Da…si eu eram pana cand au aparut banii.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

