Acasă > Thoughts > In animale si in oameni sa nu ai niciodata incredere

In animale si in oameni sa nu ai niciodata incredere

„In animale si in oameni sa nu ai niciodata incredere” asta e un sfat care mi l-a dat un prieten acum mult timp. Intotdeauna am considerat ca e unul bun. Pacat ca nu l-am urmat niciodata. Intotdeauna am stiut ca oameni sunt doar niste animale capabile sa gandeasca. Si animalele sunt imprevizibile. Omul, desi isi reneaga descendenta din animale, se comporta exact ca unul. Intotdeauna am crezut ca inteligenta e doar o dovada a unui instinct de supravetuire supradezvoltat. Intotdeauna mi sa parut ca omul nu gandeste decat strict pentru a-si asigura supravetuirea. Si inteligenta face individul sa se gandeasca la supravetuirea sa si nu a speciei. Fiecare pentru el.

Wolfpack

Acum cateva saptamani am vazut un documentar despre „fratia ariana”, o organizatie mafiota a puscariasilor din inchisorile americane. Un membru povestea cum viata in inchisoare e dura si nu poti sa sti in cine sa ai incredere asa ca a trebuit sa se organizeze in aceasta „fratie”. Si in aceasta, daca face tot ce ii cere fratia, aceasta il apara. Nu seamana cu comportamentul unei haite de lupi?? Adica pentru ca sa luptam pentru „haita” trebuie sa ajungem sa ne spalam creierul??

„Inteligenta ne-a adus unde sunem, inteligenta o sa ne distruga”

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

