Prima pagină > Chitara > Chitari – magazine

Chitari – magazine

American music

  1. web: www.americanmusic.ro
  2. adresa: 1 Decembrie 1918 NR 3 Focsani,Vrancea
  3. Produse:
  • Instrumente copii: Chitari elctrice, instrumente percutie, etc
  • Chitare acustice: Stagg, Dimavery, Ibanez, Fender
  • Chitare electrice: Stagg, Dimavery, ibanez, Fender, Framus, Aria, Peavey, Marshal, Epiphone,Schecter,
  • Chitare clasice: Dimavery, Stagg, Takamine, Aria, Ibanez
  • Corzi: spre deosebire de alte magazine, exista corzi de calibru mare care nu se gaseau pana acum in Romania: 0.12-0.54, 0.14-0.59, etc. Producatori GHS, D’Addario
  • Efecte: BBO, Opto, Hartkey, BOSS, Akay
  • Combouri chitara electrica: Vox, Crate, Ibanez, Marshall, Randal, Stagg
  • Combouri chitara acustica: Laney, Stagg, Crate
  • Chitare bass: Ibanez, Stagg, Aria, jackson, Fender, Washburn
  • Viori, Violoncele

Pro guitar

  1. web: www.proguitar.ro, magazin online: www.guitarshop.ro
  2. adresa: Str. Stirbei-Voda, Nr. 172, Sector 1, Bucuresti (alte adrese aici)
  3. Produse:
  • chitari electrice: Fender, Squier, Jackson Guitars, Gretsch, Hamer, EVH, ESP LTD, Dean, Gibson, Epiphone, Line6
  • chitari acustice: Fender, Squier, Gretsch, Guild, Ovation, Taylor, Epiphone
  • chitari clasice: Fender, Squier, Manuel Rodiguez, Taylor, Guild
  • chitari bass: Fender, Squier, Jackson Guitars, Warwick, Hamer,ESP LTD, Dean, Gibson, Epiphone, Line6
  • amplificatoare: Fender, Roland, Line6
  • procesoare si efecte chitara: DigiTech, Boss, Roland, Line6, Fender, Dunlop, MXR, Hardwire, WayHuge electronics
  • corzi: Fender, Dunlop, D’Addario

M&C Music

  1. web: www.mcmusic.ro
  2. adresa: Str. Ion Campineanu nr. 5 (alte adrese aici. pt dealeri mcmusic apsati aici)
  3. Produse:
  • chitari: Ibanez, Takamine, Paul Reed Smith Guitars, Gibson, Epiphone, Aria, Vintage, Peavey
  • amplificatoare chitara: Vox,  Marshall, Peavey, Hartke, Rocktron, Trace Elliot
  • procesoare si efecte chitara: Vox, Zoom, Rocktron, MXR,
  • corzi chitara: Ghs, Elixir, Dunlop, Rotosound, Thomastik-Infield
  • doze chitara: Symour-Duncan

Magazinul Rapsodia

  1. web: www.magazinulrapsodia.ro
  2. adresa: pe la rondul Alba Iulia
  3. Produse: toata gama de instrumente Hora-Reghin

Magazinul „Musica store”

  1. web: http://www.music-estore.ro
  2. adresa: Bucuresti – Calea Victoriei nr. 60 – vis-a-vis de Magazinul Muzica
    Bucuresti – Calea Victoriei nr. 25 – langa Politia Capitalei
    Bucuresti – Militari Shopping Center
  3. Produse:
  • Chitare acustice:  Roling’s, LAG, Epiphone
  • Chitare clasice:  Roling’s, LAG
  • Chitare electrice:  Roling’s, LAG, Epiphone, ESP, Gibson, LTD, Music Man, Westone
  • Amplificatoare chitara: Blackheart, Blackstar, Crate, Fishman, Line 6, Marshall, Randall, Roland
  • Efecte chitara: Blackstar, BOSS, Danelectro, Electro Harmonix, Fishman, Line 6, TC electronic
  • Doze chitara: Dimarzio
  • Corzi chitara: D’addario, Ernie Ball, Roling’s, RotoSound, SIT, Warwick

Magazinul Yamaha Divertas

  1. web: www.yamahamusic.ro
  2. adresa: Pe Victoriei, intre Muzica si Casa Centrala a Armatei
  3. Produse: orgi, pianuri yamaha. Se gasesc si chitari Yamaha dar nu apare pe site

Magazinul Senia

  1. web: www.senia.ro
  2. adresa: in spate la Muzica. Pe strada dintre B1 TV si Novotel dupa curba pe partea dreapta.
  3. Produse:
  • Chitara acustice: BC Rich, Fender, Gewa, Hohner, Michael Kelly Guitars, Ovation, Squier, Tenson, Yamaha
  • Chitare electrice: BC Rich, Behringer, Dimavery, Fender, Gewa, Hohner, Jackson, Michael Kelly Guitars, Roytek Warwick, Squier, Tenson, Yamaha
  • Amplificatoare chitara: Behringer, Bugera, Fender, Kustom, Laney, Roland
  • Efecte chitara: Behringer, Boss, Korg, Rocktron, Roland, Huges&Kettner

Recomandari pentru incepatori:

  • chitara clasica: In functie de buget si asteptari, poti alege intre o chitara clasica Hora (care costa putin) si e destul de buna pentru pretul ei, sau poti incerca o chitara mai profesionista de la Manuel Rodriguez.
  • chitara acustica: Hora, Stagg,Aria, Fender, Epiphone, Hohner. Conteaza mult ce tip de muzica doresti sa canti. Fender CD-60 e mai mult pentru rock. Stagg SW-201 are un sunet mai moale, mai cald, si merge mai mult pe blues.
  • chitara electrica: aici depinde de tipul de muzica pe care vrei sa-l canti. Vezi aici cum sa alegi o chitara electrica: aici . Chitare low price sunt Ibanez, Stagg, Aria, Hora-Reghin: seria Iris. Preturi intre 350-1000RON.
  • efecte: Digitech asigura un raport calitate/pret destul de bun. Cu vreo 230ROn poti sa-ti cumperi un procesor cu 40 de efecte + efect de drum.
  • amplificatoare: pentru apartament si pentru incepatori e de ajuns 10-15W. Preturile incep de la 300ron (Fender Frontman 10G) si cresc in functie de putere, marca si optiuni.
  • corzi: recomand Ghs(preferatele mele si cele mai bune din romania pentru electrica si acustica) si D’Addario.  Corzile Elixir se lauda ca ar fi cele mai durabile. Daca ai grija de corzi, poti sa duci si corzile de 25-30ron/setul la o durata de viata de 3 luni. Dupa 3 luni deja se simte diferenta la orice corzi. La capitolul material, cele din bronz au un sunet mai dulce pe cand cele din nichel au sunetul mai rece. Grosimea corzilor variaza. Cu cat corzile sunt mai groase cu atat suna mai bine, dar sunt si mai greu de manuit. Pentru incepatori recomand corzi cat mai subtiri. In Romania, datorita ofertei inca sarace, cele mai subtiri corzi sunt .009-.042 pentru chitara electrica si .011-.046 pentru chitara acustica.

Daca esti incepator iti recomand sa iei cu tine pe cineva care se pricepe cat de cat sa cante la chitara. cel mai bine ar fi sa fie cineva care sa stie sa cante bine pentru a putea testa limitele si cum suna pe fiecare tip muzical. Pentru amplificatoare si efecte e necesar sa fie testate cu echipamentul propriu (aka chitara proprie) pentru a vedea cum suna pe acel tip de chitara si acel tip de doze.

  1. ioanaaa
    Decembrie 18, 2009 la 9:26 pm

    In sfarsit, azi am fost in Muzica. Desi nu am gasit Maxine (nu mai aduc ), mi-am cumparat o chitara clasica De Salvo. E superba, si in plus, sunetul este impecabil. ❤

  2. Decembrie 25, 2009 la 10:38 pm

    Multumesc pentru sfaturi! Mi-ai fost de un real ajutor 🙂

  3. Luke
    Decembrie 31, 2009 la 1:30 am

    Gasesti preturi foarte bune si reduceri semnificative pe http://www.fly-music.ro. Stiu ca ofera si consultanta si chiar livrare gratuita.

  4. Macrinus
    Ianuarie 15, 2010 la 9:40 pm

    Stie cineva de unde sa comand on line 1 set de chei pentru o stagg sw201,in Constanta nu am gasit!

  5. alexa
    Ianuarie 25, 2010 la 9:34 am

    buna am 16 ani si vreau sa invat la chitara(self study) deci sa si imi cumpar una ,insa nu vreau sa investesc foarte multi bani,vreau sa fie doar un hobby suma maxima pe care vreau sa o dau fiind in jur de 270 lei ,dar marea problema este ca sunt din slatina si nu am nici un magazin de instrumente muzicale in oras poate cineva sa imi recomande si mie un magazin din apropiere?si daca se poate sa imi recomande si ce tip de chitara sa iau?ms anticipat

  6. Eliza
    Ianuarie 29, 2010 la 12:10 pm

    Buna,
    Ce parere ai despre chitarile Tenson?

  7. Ianuarie 30, 2010 la 12:11 am

    @Eliza: Nu sunt niste chitari pe care sa te bazezi, iar sunetul lasa de dorit.

  8. apasaciu
    Februarie 1, 2010 la 12:38 pm

    @nana .. de unde ai luat chitara alvarez ?

    in alta ordine de idei .. am innebunit cautand chitari alvarez . Caut un doble-six facut de alvarez si nu gasesc decat pe ebay in state 😦 dar nu ma incanta ideea de a cumpara ceva fara sa pun mana si urechea pe ea . NU stie nimeni de unde pot lua alvarez din tara sau mai de aproape din europa ? PLS HELP ME 🙂

  9. Mihaela
    Aprilie 1, 2010 la 12:04 am

    Nu m-am putut abtine sa nu citesc si postarile de aici pentru ca stiam ca vor fi interesante si folositoare! Asa ca am ajuns aici: „3) E imposibil sa canti asa cum vrei tu din foarte multe motive. Puterea cea mai mare se distribuie pe coarda cea mai subtire, ceea ce inseamna ca ori pui prea multa forta si o sa rupi coarda 1, ori o sa pui prea putina forta si nu o sa poata sa se auda coarda 6. Oricum dauneaza enorm la sunet, dar nu cred ca o sa poti sa faci asta fara riscul sa schimbi corzile dupa 2 cantari. E mai posibil sa devii dreptaci.”

    Eu sunt tot stangace… Si nu cred ca as avea tendinta sa o tin precum dreptacii, insa nici sa „modific” chitara ca sa devina buna pentru stangaci. Asa ca intrebarea mea este: Oare voi putea sa incerc sa ma descurc tindand chitara ca pentru dreptaci? Si sa incerc sa cant normal, asa cum canta toti dreptacii:D? Pentru ca nu as dori sa cumpar chitara pentru stangaci deoarece am inteles ca se gaseste mult mai greu …
    Asa ca… credeti ca ar fi posibil sa invat sa cant cu dreapta, chiar daca sunt stangace? 🙂
    Multumesc anticipat!

  10. Aprilie 1, 2010 la 7:11 pm

    @Mihaela: NU. Corzile chitarii sunt asezate sa fie lovite intr-un anumit fel, iar daca incerci altfel, ori rupi corzile ori nu le lovesti cum trebuie.

  11. BAm
    Aprilie 24, 2010 la 8:41 pm

    Salut, sunt curios daca poti gasi dealeri gibson si prs prin romania sau mai bn sa mergi in vreo tara vecina care are dealer gibson ca am observat ca si bulgaria are o reprezentanta gibson dar prin romania nu pre am auzit sa avem asa ceva. Adica am vazut chitari gibson pe la esound si guitarshop dar sunt doar vreo 2-3 modele, eu sunt interesat de chitarile acustice de la gibson si cel mai mult sunt interesat sa gasesc macar un model al lui Slash sau Joe Perry. NU sunt incepator, am deja chitara acustica si electrica dar s-au invechit si as vrea sa-mi cumpar o chitara acustica si electrica ambele as vrea sa fie gibson daca stii vreun magazin care ar avea aceste chitari.
    Multumesc, anticipat pentru raspuns.

  12. Aprilie 25, 2010 la 2:30 pm

    @BAm: Nu exista nici o reprezentanta Gibson in Romania.
    Pe langa magazinele mentionate mai aduc chitari gibson si cei de la http://www.music-estore.ro/

  13. Mircea
    Mai 1, 2010 la 4:00 pm

    Buna tuturor celor care citesc si invata!
    O rugaminte vreau sa exprim. Nu prea am vazut comentarii, opinii despre chitare Hohner. M-ar interesa o astfel de chitara facuta din salcie siberiana. Stie cineva cum suna? Asi dori de la chitara sa aiba un sunet puternic si cald si evident o constructie de calitate. Multumesc anticipat

  14. David
    Iulie 3, 2010 la 3:37 pm

    Salut! Am aprox. 1.000 ron si vreau sa cumpar o chitara clasica.Am vazut multe modele de diferite marci dar am nevoie de parerea unei persoane cu experienta in domeniu…Ma poti ajuta?:D multumesc anticipat

  15. Iulie 6, 2010 la 8:51 am

    @David: Cateva recomandari: Cea mai ok mi se pare Manuel Rodriguez Model C10 Caballero. Dar am pus si alte recomandari care suna cel putin ok.

    http://www.guitarshop.ro/produs.php?pid=443
    http://www.guitarshop.ro/produs.php?pid=126
    http://www.mcmusic.ro/product_view.php?BrandsID=2&BrandCategsID=207&BrandProductID=1544
    Mai erau cateva modele pe care le recomandam dar nu le mai tin minte, si nici nu le gasesc prin ofertele magazinelor online. Mai era o chitara Hohner pentru concert, dar nu reusesc sa-mi aduc aminte modelul.

  16. radu deaconu
    Septembrie 24, 2010 la 12:44 pm

    Buna ziua,

    As dori sa-mi cumpar o chitara clasica De Salvo, ce parere aveti despre aceasta, cum se aude, are un sound bun?

    Va multumesc mult,
    O zi buna

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

