Cititorul de semne

Toata viata am simtit pericolul inainte de a se petrece. Recunosc ca nu am luat in seama si am sarit cu capul inainte, ingnorand riscurile dar…

Acum acest al 8-lea simt s-a evaporat in ceata indoielii. Inainte simteam conspiratiile inainte de a se naste conspiratorii, azi nu mai pot citi nici macar semnele de circulatie. Nici macar cele mai simple si clare semne nu mai imi zic nimic. Am ajuns sa nu mai pot citi nici macar semnele de baza. Si acum, in loc sa dorm, incep sa ma gandesc daca acel gest facut de acea fata e doar unul firesc sau avea acea valoare pe care i-o dau eu, pe care vreau eu sa o aiba. Urasc nuantele de gri. De ce nu poate fi totul alb sau negru, da sau nu, 1 sau 0? Le urasc si mai mult atunci cand nici macar sa le verific nu pot.  De ce trebuie sa te gandesti si la consecintele unui raspuns negativ? De ce trebuie sa exista aceste consecinte? De ce tot ce poate deveni frumos trebuie sa contina si atatea consecinte nefaste? De ce trebuie aleg sa fiu un prost las sau un mort curajos? Si daca aleg sa devin mort curajos de ce toti imi vor vedea curajul ca fiind doar o prostie??

De ce nimic nu poate sa fie clar??…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

