Prima pagină > Blues, Thoughts > Gandind in nemiscare

Gandind in nemiscare

Cand ai tot timpul incepi sa te gandesti si uiti sa te mai misti. De cand mi-am dat seama ca sunt nemuritor m-am asezat jos si am incetat sa ma misc. De ce sa ma grabesc sa fac o miscare intr-o secunda cand am o eternitate sa o fac? Pot sa astept o eternitate acea miscare, pot sa fac sa o dureze o eternitate, pot sa ma odihnesc o eternitate dupa ea. De ce sa repeti aceasi miscare de o infinitate de ori? Avem un numar atat de mic de miscari… Asa ca prefer sa-mi petrec eternitatea in asteptarea fiecarei dintre ele. Si astept…

Dar gandurile imi vor fi intotdeauna unice. Chiar si acelasi gand poate parea azi trist, maine plat si in viitor vesel.

Asa ca stau in nemiscare si ma gandesc. Ma gandesc la trecut, la prezent, la viitor. Azi insa nu ma mai gandesc la ce va fi, nu mai visez, azi ma gandesc doar la ce e ce a fost.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

