Prima pagină > Thoughts > Avem raspunsuri, cautam intrebari….

Avem raspunsuri, cautam intrebari….

Toata viata am cautat raspunsuri. Le-am cautat in orice loc am putut. Am cautat in religie si in cartile laice, am cautat in rai si in iad. Si mi-am adunat toate raspunsurile pe care le-am putut gasi. Am adunat sute, mii de raspunsuri dar nu am reusit sa capat acea bucurie a adevarului, asa ca am reinceput sa caut mai multe raspunsuri. Am cerut sa primesc toate raspunsurile. Dorinta mi-a fost acceptata si am primit raspunsul suprem, si acest raspuns era: „Da”. Si acum?.. acum am reinceput sa caut intrebarile. Am fost atat de absorbit sa aflu raspunsurile incat am incetat sa mai imi pun intrebari. Am devenit obsedat de sa aflu adevarul incat am uitat ca o parte din adevar deja o stiam. Am preferat sa caut adevarul la alti si am ignorat adevarul pe care il stiam. Am uitat ca adevarul e format in mare parte din intrebari si in mica parte din raspunsuri. Orice raspuns poate fi rezumat la formula „Da”, totul e in a sti sa formulezi intrebarea potrivita. Raspunsurile sunt simple, intrebarile sunt cele care te incurca.

Eu am raspunsuri, dar nu am nici o intrebare…

Categorii:Thoughts Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

