Acasă > File de jurnal > Fata cu ochii negri

Fata cu ochii negri

De ceva timp am inceput sa am acelasi vis. Se face ca ma plimb printr-un colt de natura (de fiecare alt decor). In jur nimeni, doar un decor feeric. Din senin apare cineva. o fata cu ochi negri. Nu pot niciodata sa-mi aduc aminte fata ei, dar stiu sigur care ochi negri, ma uit fix in ei si ma pierd, ma fascineaza, dintr-o data totul dispare si ma simt ca si cum as pluti undeva deasupra norilor. Incerc disperat sa ma eliberez din vraa ochilor ei dar nu reusesc. Ea incepe sa mearga, de fapt sa pluteasca spre mine. Vine spre mine si imi sopteste ca trebuie sa imi spuna ceva, iar eu trebuie sa-mi amintesc mereu ceea ce imi va zice. Atunci incepe sa se indrepte sa-mi spuna la ureche ceva, dar cand ma pierde din vraja ochilor ei ma trezesc brusc.

De fiecare data acelasi vis, aceleasi miscari, de fiecare aceiasi rugaminte sa-mi amintesc ce vrea sa-mi spuna, si de fiecare data aceiasi trezire brusca inainte de afla ce vrea sa-mi amintesc. Si de fiecare data ma trezesc fara sa aflu ce vrea sa-mi spuna, fara sa-mi amintesc cine e, stiu doar ca are ochii negrii, ca e imbracata intr-o rochie ingrozitor de alba si mai stiu ca o cunosc. Stiu sigur ca o cunosc, desi nu cunosc nici o fata cu ochii negrii. Si in fiecare zi traiesc cu senzatia ca trebuie sa-mi amintesc ceva. Si stiu ca ma voi culca din nou si somnul imi va fi din nou intrerupt de fata cu ochii negri care vrea sa-mi spuna ceva ce trebuie sa tin minte si sa-mi amintesc si cand sunt treaz, si iar ma voi trezi exact inainte sa imi spuna acel secret…

  1. Iulie 16, 2009 la 8:51 pm

    @Love: Nu imi plac tipele cu ochii negri ci tipele cu ochii albastri. Nu am visat niciodata tipe cu ochi albastri.
    Oricum nu era vorba de un vis cu ochii deschisi, ci de un vis nocturn, in somn profund. Asa ca nu are legatura cu vre-o vointa a mea, vre-o dorinta interna…

  2. Iulie 16, 2009 la 10:05 pm

    pai vorbeam chear de vise nocturne…nu de vise cu okii inkisi….am inteles despre ce vorbeai si shtiu ce simnti ca sunt pe un val cu tine si sincer sa iti zic imi place cum te exprimi…alegi nishte cuvinte foarte delicate…….prietena ta la sigur se mindreshte cu tine…..bafta

  3. Iulie 28, 2009 la 5:58 pm

    si yo visez in fiecare saptamana cal bat pe unu da nu ma laud>:P;)

  4. Love
    Iulie 28, 2009 la 7:57 pm

    ESHTI CAM RAUTACIOS🙂

  5. Decembrie 15, 2009 la 7:09 pm

    Buna…e tare povestea…si eu am ochii si parul negru dar pielea e foarte putin inchisa la culoare….mias dori ca si iubitul meu sami zica o asemenea poveste…

  6. clau
    Februarie 5, 2010 la 3:56 am

    aha,aha,aha misto povestea asa am aflat si eu ca sunt fete cu ochii negri , la ce mi-oi fi uitat pana la fete ??????

  7. paul
    Martie 21, 2010 la 12:03 pm

    eu am o ploblema e o fetita cu ochii negri si cand ma uit in ochii ei ma pierd si mi se face frig e asa un sentiment de frica, nus dar ma sperie si e o fetita de 8-10 ani ,da parca stie tot ce gandesc si rade……….

  8. danyy
    Aprilie 4, 2010 la 2:22 am

    ce scriu acuma ii foarte sincer si adevarat,cu mult timp in urma inainte sa dorm,m-am rugat la dumnezeu sa am-i arete perechea mea,si am visat-o dar nu am vazuto decat la spate,atata stiu ca era blonda,nu puteam sa ii vad nici cum fata nu puteam

  9. Bogdan
    Iulie 27, 2010 la 9:37 pm

    E interesanta povestea ta , si eu am avut o multime de vise cu fete de care m-am chiar indragostit fara sa vreau si nu puteam sa imi iau gandul de la ele cateva zile , eu mi le imaginez ca niste teste , un mod mai bland de a castiga experienta . In orice caz , aceste vise dupa parerea mea nu sunt intamplatoare conteaza doar ce faci ca sa ajuti la implinirea ( sau nu ) a lor ..

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

