Acasă > File de jurnal, Thoughts > Incredere

Incredere

De azi am renuntat sa mai am incredere in oameni. De acum nu mai am incredere in nimeni, nici macar in mine. Daca ai incredere in cineva ajungi sa asteptari  sa nu-ti fie inselata increderea, dar intotdeauna vine un moment cand vei fi injunghiat pe la spate de acea persoana. Cu cat increderea este mai mare cu atat vei fi injunghiat mai tare. Tot ce poti sa speri este ca momentul cand vei fi injunghiat sa apara dupa moartea unui dintre voi. Un cadavru nu te poate injunghia, un cadavru nu va simti durere cand va fi injunghiat.

Nu am avut niciodata incredere absoluta in nimeni, intotdeauna am stiu sa-mi delimitez zonele sensibile si sa construiesc ziduri de aparare in jurul acestora. Dar am fost destul de naiv sa acord o umbra de incredere oricui, chiar si celor pe care nu-i cunosc, chiar si acelora pe care ii cunosc si stiu ca nu merita. Naivitatea mea a fost rasplatita intotdeauna cu cate o lovitura bine plasata. Nu exista om care sa nu aiba momentele lor cand inseala increderea celorlalti. Am fost blestemata cu o memorie de elefant si binecuvantat cu puterea de nu a putea ierta dar a putea ignora aceste momente. Fiecare fapta a fost pusa la pastrare si toata lumea s-a minunat ca m-am enervat de la o chetie atat de minora. „Fuck you, daca reusesti sa ma enervezi din cauza unei singure fapte nu ai mai avea timp sa te gandesti la absurditatea faptului ca m-am enervat”. Si nu cunosc pe nimeni care sa nu-mi fi inselat increderea macar odata.

Am hotarat sa renunt sa mai am incredere in ceilalti, de azi nu mai am prieteni sau amici ci doar cunostinte. De azi nu mai am incredere in mine. De acum ma voi lasa purtat de val. De acum drumul e drept, nu mai exista caluze sa ma duca pe scurtaturi si nici obstacole. Un drum drept cu urcusurile si coborasurile sale, dar de azi sunt urcusurile si coborasurile mele. De azi mai am incredere doar in umbra mea.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

