Prima pagină > Thoughts > Drumul spre…nicaieri

Drumul spre…nicaieri

De ceva vreme am luat-o pe un drum pe care nu am vrut sa merg niciodata. Am incercat sa merg pe drumul drept si lin dar am fost lovit si mi-am pierdut echilibrul. Am cazut si m-am rostogolit pe alt drum. Nu stiu cum am ajuns pe un drum plin de rape adanci si munti inalti. Am inceput sa urc si de fiecare data cand reuseam sa ajung aproape de varf ma rostogoleam de partea cealalta a muntelui inapoi in prapastie. De fiecare data m-am ridicat, m-am scuturat si am mers mai departe, mereu urcand ca sa cad, apoi, in alta prapastie, uneori mai adanca, uneori mai mica. Mereu sperand ca e ultimul munte pana la campie si mereu gasind o alta prapastie dupa el si apoi un alt varf.

Acum ma uit inapoi si ma intreb cum ar fi fost viata daca mai reuseam sa indur inca o lovitura. Oare drumul acesta e defapt drumul pe care trebuia sa merg? Oare am mers pe acest drum toata viata dar atunci puteam sa inchid ochii si sa zbor pe deasupra? Oare totul a fost un vis, un somn adanc din care am fost trezit atat de brutal? Oare trebuie sa merg si eu 7 ani prin desert ca sa ajung la prima oaza? Oare o sa ajung vreodata inapoi pe drumul acela lin?

Categorii:Thoughts Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

