Prima pagină > Femeia, Fun > Raspunsurile femeilor

Raspunsurile femeilor

Am primit asta pe mail de la o fata. Un mic „ghid” de ce inseamna cu adevarat raspunsurile unei femei. Erau mai multe dar nu mi le aduc aminte. Asta pare o versiune adaptata de o femeie asa ca am ales sa imi aduc putin contributia si am adaugat si eu cateva insemnari personale (sunt frazele dintre „*”, ele cu font italic )… Acestea sunt niste raspunsuri putin exagerate dar oricum trebuie tinut minte ca orice femeie spune un lucru si gandeste altul. Daca reusesti sa intelegi de fiecare data ce se ascunde in spatele oricarui cuvant atunci cu respect o sa declar ca blogul meu a fost vizitat de dumnezeu 😉 .

BINE
Acesta este cuvantul pe care femeile il folosesc ca sa incheie o discutie, cand ele au dreptate iar tu trebuie sa taci din gura.
*De fapt se traduce ca: nu mai am chef sa ma cert cu tine, o sa ma razbun mai incolo. Nu e recomandata continuarea discutiei deoarece o sa duca la un „bine” mai „accentuat” (a se citi razbunare mai dureroasa).*

CINCI MINUTE
Daca se imbraca, inseamna „o jumatate de ora”. Totusi, „cinci minute” chiar inseamna „cinci minute” daca tocmai te-a mai lasat 5 minute ca sa te uiti la meci, inainte sa o ajuti la treaba.
*5 minute intr-un magazin= 2 ore; 5 minute pentru ceva ce iti place tie si ei nu: 2 minute… maxim, … *

NIMIC
Este calmul dinaintea furtunii. De fapt, inseamna „ceva” si ar trebui sa ai grija. Discutiile care incep cu „nimic”, se termina de obicei cu „bine”.
*nimic=bippppppp si biiiiiiiiiiippp. Este un intreg dictionar redus la un singur cuvant. Se traduce prin: „ai grija” + „ai gresit/esti vinovat” + „m-ai ranit” + „stii prea bine de ce sunt suparata” + „cine rade la urma rade mai bine, si tu daca nu razi acum ti-ai pierdut randul” + „sunt suparata, dar prefer sa evit cearta ca sa pot sa ma razbun”/”sunt suparata dar nu am niste argumente solide pentru a te face sa suferi (in mod direct)” + cateva injuraturi + … *

DA-I DRUMUL
Aceasta este o provocare, nu o permisiune. NU o face!
*orice argument ai aduce in discutie, dupa acest indemn, isi pierde valbilitatea pana la urechile ei si devine insulta*

OFTAT ADANC
De fapt, nu este un cuvant, ci o afirmatie non-verbala adeseori ignorata de barbati. Un „oftat adanc” inseamna ca ea crede ca esti un idiot si nu stie de ce mai sta acolo si se cearta cu tine pentru „nimic”.
*poate sa insemne si nevoie de afectiune sau un indemn „mi s-a intamplat ceva rau si vreau sa ma inviti sa iti povestesc”. Regula numarul unu a supravetuirii: „Nu intreab nimic.”, daca vrei sa o faci pe baiatul bun intreab-o gingas ce i s-a intamplat si fi atent la tot ceea ce spune. Stiu ca e greu dar antreneaza-te intens: urmareste inregistrari ale sedintelor parlamentare, ale feministelor moderat-extreme(etremistele sunt amuzante si nu se mai considera antrenament) si alte lucruri plictisitoare… stiu ca simularea nu se compara cu realitatea trebuie sa te multumesti cu ce ai.*

FOARTE BINE
Aceasta este una dintre cele mai periculoase lucruri pe care o femeie i le poate spune unui barbat.
„Foarte bine” inseamna ca ea se va gandi mult si bine, la cum sa te faca sa platesti pentru greselile tale.
*se aplica acel „bine” anterior dar la un nivel superior*

CUM VREI
Este felul unei femei de a-ti spune „du-te dracului !”.
*de fapt e o gama mai variata de injuraturi, se poate considera si un „bine” si un „stiu ca ai dreptate dar nu o sa recunosc.” sau „acum e cazul sa taci si sa-mi dai dreptate” sau „faci cum vrei oricum daca iese bine am si eu eritul meu iar daca iese prost o sa o incurci doar tu” *

MULTUMESC
O femeie iti spune „multumesc”. Nu-ti mai pune intrebari. Doar raspunde „cu placere”
*Depinde de ton. Multumesc poate insemna „esti un dragut, te iubesc” si atunci spune-i „cu placere” poate ai noroc si placerea e doar de partea ta 😀 . Daca insa e ironic… mai bine renunti la politete si nu-i raspunzi cu obisnuitul „cu placere”*

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

