Prima pagină > Femeia > Nu mai inteleg femeile

Nu mai inteleg femeile

Nu ca le-as fi inteles vreodata, dar acum mi se par si mai ilogice anumite actiuni ale lor. Tocmai am aflat ca o tipa la care m-am dat destul de mult timp si care m-a respins de fiecare data, s-a cuplat cu ceva ce pot numi, intr-un mod obiectiv, o versiune mult mai proasta a mea. Sincer nu il pot compara cu mine, comparatia se rezuma la prezenta calitatilor lui si la mine si a defectelor mele si la el. Pe tip il stiu destul de mult ca sa stiu cum gandeste si cum se comporta. Pe langa defectele mele mai prezinta si multe alte defecte care il fac si mai putin atragator: incultura, prost gust, manelar, nesimtire… Si nici macar nu e destul de inteligent ca sa poata sa-si foloseasca punctele slabe in favoarea sa.

Tipa e inteligenta si arata super bine.

Acum o minte logica nu ar folosi cele doua elemente in nici o ecuatie care sa nu dea un rezultat de tip: „ura”, „dispret”. Mi se pare josnic/disperat sa te cuplezi cu un asemenea element. Tu poti sa ti-l imaginezi pe Enstein cu o femeie urata in comparatie cu el si proasta?? Eu nu. Nu zic ca tipa ar fi la nivelul lui Enstein ci doar ca diferenta de puncte de IQ dintre cei care alcatuiesc fiecare grup e aceiasi.

Oricum, intrebare logica: de ce au femeile tendinta de a se cupla cu exact acei tipi care nu au nici o valoare. Ok, recunosc si eu am obiceiul sa ma cuplez cu tipe destul de deficitare la capitolul gandire dar macar sunt „bune”. Am o scuza „Vrei femeie sa o **** sau sa discuti filozofie cu ea? Daca vrei sa filozofezi, filozofeaza cu prietenii!” (citat dintr-un clasic in viata. Traiasca ciuperca. 😉 ). Revenind, ce respect de sine poti sa ai ca sa fie si mai prost si urat.

E frustrant, incep sa cred ca ceilalti au o parere mult deformata despre mine.

  1. Noiembrie 4, 2007 la 10:29 pm

    acum serios, de ce ai vrea sa fii cu o tipa intr-atat de …slaba de inger?pentru ca este, din moment ce alege un manelist.putea foarte usor sa ramana singura.but nooo…she went for the manelist.asta nu-mi spune decat un singur lucru…ca nu o duce!

  2. Noiembrie 5, 2007 la 12:05 am

    Cu durere in suflet tre sa marturisesc „ca o duce”. Tocmai asta a fost motivul pentru care m-am dat la ea si tot asta e si motivul pentru care nu m-am mai dat la ea. Asta si faptul ca mi-a zis intr-un mod „foarte subtil” ca nu ma ridic la nivelul ei. Si avand in vedere ca omul nu poate calcula valoarea unui om sau unui obiect decat comparandu-l cu ceva asemanator asta ar inseman ca eu sunt inferior unui manelar. Nu conteaza ca asta se intampla numai in ochii ei (si a multor „amici” si manelari), conteaza ca…

    Oricum mi-a trecut frustrarea acum sunt fericit pentru combinatie >:) . O cunosc prea bine pentru a nu vedea un moment de victorie pentru mine in viitorul apropiat >:) .

  3. Wilma
    Noiembrie 11, 2007 la 9:14 pm

    Cred si eu ca te-a descumpanit oarecum ceea ce ai aflat despre fata respectiva, dar trebuie ca stii de ce nu a vrut sa fie cu tine: chiar daca e inteligenta, nu inseamna ca aveti suficiente subiecte comune de discutie, si probabil simte ca nu are ce vorbi cu tine, chiar daca ii placi – si cu siguranta chiar asa si este – , poate o intimidezi „intelectual” si de aceea a preferat sa fie cu cineva la nivelul caruia nu i se pare un efort sa se coboare. Insa i-ar fi greu sa tina pasul cu tine.

  4. Noiembrie 14, 2007 la 12:12 am

    Wilma, nu cred ca e chiar asa, dar oricum multumesc pentru „ridicarea de moral”. 🙂 Cum zicea o reclama „Viata e complexa”. Ne cunoastem destul de bine incat sa nu apara acea plictiseala conversationala. Nu mai am cum sa judec, asa e viata. Poate tipul are alte talente ascunse si eu nu stiu :D. Sau poate eu sunt de vina…

    Mi-a trecut. A venit alta problema cu alta tipa si am uitat complet de frustrarile anterioare. Incep sa cred ca sunt nemuritor doar ca au grija femeile sa nu traiesc prea mult… again and again and…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

