Prima pagină > Realitatea, Thoughts > Sfantul Blogroll

Sfantul Blogroll

Nu am reusit niciodata sa-mi dau seama ce rost are un blogroll intr-un blog. Cica creaza o legatura intre blogul tau si cel al prietenilor tai. Ok. Si ce nevoie am eu de aceasta legatura? Promovare pe gratis pentru cei mai „slabi”, adica un os catre cei sarmani si de la masa regelui. Si ce nevoie au ei de acest os? De ce sa-i leg de idiotenile mele? Ce vina au ei? Daca sunt slabi oricum nu o sa primeasca un singur click de la fiecare vizitator care imi calca pragul si e curios din fire, ca apoi va invata sa nu mai dea click aiurea. Iar daca e mai bun oricum o sa ajunga mai sus decat pot eu visa. Cat de multi vizitatori apasa pe linkurile de la blogroll?? 1-2%? Daca vrei sa-ti promovezi blogul e mai simplu sa scri ca un nebun zeci de articole despre tot felu de chestii care se cauta. Si sunt atat de multe metode sa iti aduci vizitatori pe blog. Le stiu pe toate. Le-am invatat ca sa pot sa le evit si sa-mi tin blogul semi-ascuns. In varf trebuie sa ajungi doar odata ca apoi ramai acolo din inertie. Ce alt rol mai are blogrollul? Un motiv serios care sa ma faca sa-mi fac un blogroll. Faza cu reteaua de prieteni merge pe hi5.com nu si intr-un blog. Care este motivul acela care face obligatoriu sa fi in cat mai multe blogroll-uri? Sunt atatea bloguri pe internet si majoritatea au si blogroll si majoritatea acestora tin un pret atat de scump pentru un loc in blogroll. Nu am auzit sa fie vandute pe bani. Aici nu au valoare banii. Ce se da pentru un loc in blogroll? Demnitatea. Cu cat blogroll-ul este mai mare cu atat mai multi comentatori pe blog. Si majoritatea din ei isi platesc locul prin commenturi imbecile care il ridica in slavi pe proprietarul blogului indiferent de imbecilitatea posturilor. Ce rost mai are un blog care e vizitat doar de oameni care te ridica in slavi nu pentru ca ar crede in ideile tale ci dar fiindca „targul e targ”. Si eu care credeam ca un loc in blogrollul cuiva se plateste cu un loc in al tau.

Intr-un univers in care nimic nu mai are valoare prefer sa-mi pastrez singura avere: onoarea si demnitatea. Poate par vorbe marete in vant dar ce rost are sa iti pierzi demnitatea si sa lingi ghetele stapanului doar pentru a primi putin din valoarea sau non-valoarea altuia? Poate un vizitator valoareaza prea putin pentru cineva care are aceiasi public tinta ca al meu dar totusi pentru ceilalti exista si alte metode.

Nu am cerut nimanui si nici nu o sa cer cuiva sa-mi puna blogul intr-un blogroll. Nu o sa pun nici un blog in blogroll-ul meu decat daca voi fi constrans si atunci voi incerca sa interzic commenturile acelui individ/-a. Nu voi deveni imbecil pentru nimeni si pentru nici un favor. De ce sa imi vand demnitatea atat de ieftin? Demnitatea e singurul lucru care iti apartine e net si nu iti poate fi furat.

  1. Decembrie 1, 2007 la 12:08 am

    man, chestia cu blogroll-ul e curvasarie curata. Se ling in cur ceva de speriat. Si, daca au si par in cur, trebuie sa fie neplacut. Mi se pare jenant sa cersesti reclama punind un cacat de link pe propriul blog unui/unei distruse care vorbeste ba despre cum o va dezvirgina dumnezeu, ba pune poze cu pisica ei care are privire umeda si coada. Da, e vorba despre demnitate, nu iti alaturi numele unui manelist filosof, dar tot manelist in esenta, ca sa te stie lumea. Sa stie ce banalitati spui si cum comentezi zilnic acelasi subiect ca inca zeci de mii de papagali similari.

    Iar in ce priveste genul de blog aflat in top, as zice ca si cacatul pluteste in apa, e in top, cum ar veni. Sa nu cumva sa crezi ca m-am dus la efoorie sud, printre familisti, si m-as fi cacat in apa marii. Nici daca as fi vrut sa fac asta nu as fi putut, marea e plina de cotoare de porumb fiert, coji de banane si cururi de femei cu par, desigur:)
    la naiba, sper sa nu imi fac un obicei sa scriu porcarii la tine aici, sa ma scuzi daca exagerez, dar era pe frecventa scirbei mele subiectu’.
    bafta necodata

  2. Decembrie 1, 2007 la 10:58 am

    Romanii sunt un popor de oameni pasnici. Daca doi se bat, romanii sunt neutri, ii pupa in cur pe amandoi.

  3. Decembrie 1, 2007 la 1:43 pm

    ar trebui scrisa pe stema natiunii 😀

  4. Decembrie 1, 2007 la 2:30 pm

    Scrie, da cu litere mici.
    Pe aia oficiala sau pe aia reala? Aia oficiala e cu vulturul, crucea si sabia da e doar epntru prosti. Aia reala e cu un parlamentar pupand fundul unui strain. Sunt mai multe variante in unele strainul e un parlamentar strain in altele e un boschetar. Pana la urma nu conteaza ce e, strain sa fie…

  1. Noiembrie 30, 2007 la 12:41 pm

Lasă un răspuns

