Prima pagină > Others > Postul cu numarul 100

Postul cu numarul 100

Aceste este postul cu numarul 100 de pe blogul meu. La numaratoare am inclus doar pe cele care sunt scrise in intregime de mine. A trecut ceva de cand am inceput sa scriu… intai a fost o chestie de pe mail apoi au inceput sa curga cate un gand, la inceput incet iar apoi mai rapid… A inceput ca un mic test si apoi s-a transformat intr-un exercitiu de sinceritate, pe care, pana acum, l-am picat… La inceput a avut un singur vizitator care era acelasi cu autorul, cu timpul a primit din ce in ce mai multi. La inceput eram singurul vizitator constant acum se pare ca am cativa vizitatori fideli si am fost citat si in cateva bloguri.

La inceput a fost „Ganditorul de serviciu” apoi a fost „Cronica unui sinucigas” iar acum e doar „A thought and a fib” – adevarul din spatele minciunii si minciuna din spatele adevarului.

Multe s-au schimbat de la inceput dar a ramas acelasi blog scris pentru un singur cititor, acelasi blog care spune doar jumatate de adevar.

Oricum, nu deschideti inca sampania… inca nu ma las de blogguit…

La multi ani La multe posturi

Categorii:Others Etichete:, ,
  1. Noiembrie 4, 2007 la 12:25 pm

    Whatever…
    Ce mai conteaza posturile. Fiecare post reprezinta o parte din suferinta mea. De ce ma mai chinui sa sufar si mai mult? … La mai multe, la mai putine… Acum nu-mi mai pasa…

  2. Rayssa Moon
    Noiembrie 4, 2007 la 9:45 pm

    Felicitari…trebuie ceva consecventa sa scrii 100 de posturi…Si eu mi-am propus initial sa scriu in fiecare zi cel putin post, pentru ca imi place sa scriu, cel putin pe hartie :)…Insa nu m-am putut tine niciodata de ceea ce mi-am propus. Deci: felicitari, se vede ca esti un om consecvent 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

