Prima pagină > Thoughts > Post Mortem

Post Mortem

„Post Mortem” „Dupa moarte” 2 cuvinte atat de insipide. Doua cuvinte care ar trebuii sa fie atat de puternice si totusi… Ce e dupa moarte? Oamenii vorbesc despre doua lumi. Una „aici” si una „dincolo”. Dincolo nu stiu ce e. Poate nu e nimic. Poate e o pajiste mareata unde se plimba mieii alaturi de lei. Poate acolo te asteapta virginele sau stafidele musulmanilor. Poate acolo e tot ce am iubit vreodata. Poate acolo e tot ce am visat vreodata. Poate acolo e focul msituitor de care am fugit toata viata si care nu m-a parasit niciodata. Poate acolo sunt toti pe care i-am urat vreodata. Poate e doar suma tuturor dorurilor si suferintelor de aici. Poate… nu stiu… Poate fi orice sau poate fi nimic. Nu-mi mai pasa. Stiu doar ca acolo poate fi linistea care mi-a fost refuzata aici.

Aici e lumea „adevarata”. Aceiasi lume meschina dintotdeauna, de la maimuta incoace ne-am cizelat dar nu ne-am schimbat cu nimic comportamentul. Aceleasi maimute, acum coborate din copac si imbracate in armani sau nike. Aici e lumea paradoxurilor. Lumea celor care nu dau doi bani pe nimic in viata. Lumea unde fiecare valoreaza doar dupa ce un preot gras si preacurvar ii canta „vesnica pomenire”… vesnica pomenire… vesnicie pentru ei inseamna pana la iesirea din cimitir. Aici se sarbatoresete moartea si nu viata. De ce la nastere nu se trag salve de tun? de ce la nastere nu se dau decoratii? Inca nu se lanseaza artificii la inmormantare… poate e speranta, sau poate inca se incearca sa se pastreze anumite aparente. Nu sunt rasist, nu urasc o rasa, nu urasc nici macar omul urasc doar specia umana. Nu urasc omul ci doar umanitatea din el.

Uneori ma intreb unde e locul meu. Intr-o lume pe care o urasc sau intr-una in care uitarea duce la linistea dupa care tanjesc de atata timp?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

