Prima pagină > Realitatea > Cautand logicul in ilogic…

Cautand logicul in ilogic…

Am inebunit. Adica mai rau decat pana acum. Ultimele patru ore mi le-am petrecut incercand sa aflu ce se afle in spatele unui sir de caractere. Poate toti ar zice ca e doar un numar, dar eu nu pot accepta asta, e prea aruncat aiurea pentru a fi doar un numar fara importanta, un sir de caractere inutil, nimeni nu plaseaza atat de aleator in pagina un artefact. E prea ilogic ca sa nu fie logic.

Am incercat toate algoritmele de baza plus toate modificarile si combinatiile bizare pe care le stiu si nimic care sa indice macar un semn a modului in care e criptat. Am incercat sa gasesc o legatura intre viata personala a autorului si acele numere. Nimic.

Categorii:Realitatea
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

