Prima pagină > File de jurnal, Tristete > LI3/5: Si daca ma insel?

LI3/5: Si daca ma insel?

Si daca ma insel? Pana si cea mai sangeroasa viziune a mea e mai putin dureroasa decat ceea ce pare, acum, adevarat. Poate imi place sa ma mint, poate suferinta mea e doar un scut, un mod de a ma apara de adevarul crud. Si eu care credeam ca sufar din cauza ca stiu adevarul… Oh, tu batran prost, stai in varf de munte si te falesti ca propavaduesti adevarul, cand tu doar vrei sa-l ascunzi de tine insusi. Si cum poti sa te faci pe tine sa crezi alceva decat sa ii convingi pe toti ceilalti de absolutul vorbelor tale?

Nici macar nu mai stiu pentru ce sufar, pentru ca edificiul a ceea ce credeam, pana acum, ca e adevatul meu s-a prabusit brusc cu un zgomot de lebada sacra, sau ca m-am inselat in credinta mea, sau doar pentru ca nu mai pot sa ma mint singur. Nu mai pot sa-mi dau seama ce e mai dureros ca nu am dreptate sau ca ma insel.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

