Prima pagină > Femeia, Thoughts > Eterna femeie

Eterna femeie

Femeile au prostul obicei sa gandeasca. Obicei prost, fiindca, de obicei, gadesc prost, gasind lucruri care par logice doar in ilogicitatea lor. Si isi expima aceste ganduri intr-un mod atat de candid incat nici nu mai vezi lama care se apropie si iti taie capul in cel mai sadic si mai dureros (dar nevinovat) mod posibil. Si cand capul tau „se rasfata” in tarana la  10 metri de trup, ea vine la tine si te intreaba inocenta „ce ai patit?”. „Nimic, draga mea, stau putin la soare. Daca tot esti aici, poti sa-mi faci o favoare? Scarpina-ma, te rog frumos , dupa ureche. Doar daca vrei, nu vreau sa te deranjez, doar ca capul meu e LA 10 METRI DISTANTA DE CORP si nu am bratele atat de lungi. Nu-ti fa griji, nu ma doare, m-a anesteziat lovitura pe care mi-ai dat-o inainte sa ma omori. Nu-ti fa griji, nu e vina ta, ce te face sa crezi asta? Cum unii se nasc criminali, tu te-ai nascut femeie. Ce vina poti avea tu? Nu ai ales tu sa fi femeie, nu ai ales tu sa fiu eu barbat, nu ai ales tu sa ma nasc, nu ai ales tu sa ma indragostesc de tine. Tu nu ai avut de ales. Lovitura pe care mi-ai dat-o e doar inertia cromozonilor X. Doar genetica e de vina. Tu ti-ai facut doar datoria de femeie. Ce vina ai tu ca nu poti sa-ti refuzi natura de femeie?”

 De ce iubim femeile? Fiindca nu putem sa le omoram, iar pentru a ne fi indiferente sunt prea periculoase.

„Femeile sunt bune pentru trei lucruri, dintre care doua sunt condamnate de biserica.”

Categorii:Femeia, Thoughts Etichete:
  1. Noiembrie 24, 2007 la 1:16 pm

    Asta nu trebuia sa ajunga aici, dar… anumite lucruri… anumite evenimente… anumite persoane…

  2. Noiembrie 24, 2007 la 11:22 pm

    Si cand capul tau “se rasfata” in tarana la 10 metri de trup, ea vine la tine si te intreaba inocenta “ce ai patit?”.

    mi-e teama ca ai descris o fetita aici 🙂 sau poate este femeie, si e interesata doar de un singur cap, nu de amindoua…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

