Prima pagină > File de jurnal > Ma iubeste femeile si e moarte dupe mine

Ma iubeste femeile si e moarte dupe mine

Cred ca am fost jicnit. Nu sunt sigur dar am asa o impresie vaga ca cineva a incercat sa ma jicneasca. Am ajuns din intamplare pe blogul unei vechi prietene cautand o fraza dintr-un post mai vechi de-al meu. Postul ei incearca sa desfinteze anumite idei care apar in anumite posturi ale mele sau pe care e posibil sa le fi rostit in discutiile noastre. Fiind niste idei destul de generale (adica anumite chestii pe care multa lume le crede dar pe care evita, de obicei, sa le spuna) nu pot sa-mi asum creditul pentu ele asa incat nu pot sa imi dau seama daca postul e indreptat impotriva mea sau impotriva unui curent. Desi pare scris intr-un acces de furie mai poate fi si o replica, nu neaparat ca un atac.

Cunoscand-o as fi inclinat sa cred ca e un moment de razvratire, o razbunare menita sa-i aline durerea, dar anumite pasaje sunt atat de diferite de stilul ei incat am ajuns sa ma indoiesc ca-i cunoac motivele.

Acum nu stiu ce sa fac. Sa consider postul ei ca fiind o replica si sa incerc sa continui dezbaterea; sa il consider un atac la adresa cuiva si sa incep sa ma intreb ce a patit si sa organizez o potera impotriva acelui „el” care a ranit-o sau sa il consider un atac la adresa mea si sa ma intreb cu ce i-am gresit, sa incerc sa obtin iertarea si sa evit potera…

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

