Prima pagină > File de jurnal > Blogroll exchange

Blogroll exchange

Am primit o oferta „imposibil de refuzat”. Un cititor al blogului meu mi-a propus sa facem schimb de linkuri. Eu ii adaug nlogul lui in blogrollul meu, iar el mi-l pune pe al meu in blogrollul lui. Motivul pentru care ar fi acest schimb benefic: „Blogurile noastre ataca subiecte asemanatoare dar din puncte de vedere diferite, astfel ca cititorii nostri ar putea sa sintetizeze totul intr-o opinie proprie in care se imbina elemente din ambele bloguri”. Omul a si calculat cati utilizatori imi vor veni, zilnic, de pe blogul sau. A si demonstrat ca are multi vizitatori trimitandu-mi o lista cu vreo 15 articole in care era citat ca sursa. A trebuit sa refuz, posturile mele sunt mai putin apreciate, am aparut citat doar intr-un blog (postul respectiv a rezistat doar maximum o zi, autorul desfintand blogul dupa un comentariu „binevoitor” din partea mea, Coincidenta?) si in doua articole (in unul fiind cenzurat intr-un mod foarte brutal).

Raspunsul la email a fost simplu: „https://gyzzard.wordpress.com/2007/11/03/sfantul-blogroll/„.

Categorii:File de jurnal
  1. Decembrie 1, 2007 la 12:12 am

    ce dreaq, schimb de timbre sau de surprize nu se mai face?
    damn

  2. Decembrie 1, 2007 la 11:04 am

    Nu mai e la moda… Nu mai e la moda nici macar demnitatea…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

