Prima pagină > File de jurnal > Biografie ilegala…

Biografie ilegala…

Mi-au ajuns la urechi anumite „zvonuri” la care nu ma asteptam. Se pare ca un anumit cerc de cunostinte a inceput sa ma „laude” intr-un mod nu tocmai corect (accept critica doar daca nu e pronita dintr-o distorsionare a realitatii). Un lucru la care nu ma asteptam, dar sursa e destul de credibila incat nu pot sa nu o cred. E destul de idiot modul cum am primit vestea, ceva de genu „No face, no name, no nomber”. O remarca scapata din neatentie si atat, oricat de mult am incercat, doza de informatii a ramas saraca privind detaliile si au lipsit cu desavarsire datele privind identitatea exacta a acelor persoane. Nici macar nu stiu pe cine trebuie sa „pensionez”. Toate banuielile mele au fost infirmate de comportamentul informatorului meu in timpul acelui adevarat interogatoriu, ceea ce ma face sa cred ca nu sunt implicati cei la care ma asteptam ori ca tipul e un actor destul de bun, sau eu nu ma pricep la descifrat semne. Prima varianta e mai credibila.

Nu inteleg de ce am inceput sa intru in discutiile acestor oameni. Acum trebuie sa-mi deschid toate canalele doar ca sa aflu cine sunt acei biografi ai mei si sa gasesc o modalitate de a influenta scrierea. Daca nu au motive reale pentru a incepe aceasta campanie de defaimare atunci o sa ma asigur ca o sa le daruiesc eu cateva motive pentru tacere, dar nu stiu ce adresa sa scriu pe colet, adresa unei singure tinte care sa devina exemplu pentru toti, o singura confruntare si apoi… pace. Nu-mi pasa daca asta va face sa se creeze „miscarea de rezistenta” impotriva mea, trebuie doar sa le dau sentimentul de ilegalitate si ilegalitatea se pedepseste… si putini sunt in stare sa suporte consecintele ilegalitatii… si aceia merita respectul meu… dar respectul din suflet nu poate impiedica mana cu sabia…

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

