Prima pagină > File de jurnal > Motive de razboi

Motive de razboi

Caracterul meu razboinic si-a gasit nasul. Nu asa cum ar fi trebuit, prin gasirea unui om mai razboinic si mai bun strateg decat mine. Ar fi fost bina sa fie asa, macar as fi avut placerea luptei, placerea de a pierde dar dupa ce i-ai produs destule rani adversatului, macar as fi avut ocazia sa vad curgand sangele dusmanului. Modul in care mi-am gasit nasul e total invers, am gasit pe cineva imposibil de atins. Cineva care e prea cuminte pentru a putea fi atacat in mod direct, fara sa-l transformi in martir.

Intotdeauna cand atac pe cineva, oricat de fara motiv ar parea acesta, am cateva dovezi, cateva motive, uneori 100% reale, alteori niste hiperbolizari ale faptelor reale. Motive care le pot folosi oricand situatia ajunge intr-un punct fierbinte ca sa imi impiedic adversatul sa devina martir si il transform intr-un monstru care ataca fara motiv un inger nevinovat (aka eu).

Dar acum nu am acele dovezi si oricat de mult pot sa strig lezarea mea de catre actiunile acelei persoane nu pot sa corelez efectul cu cauza. Si acum nu pot decat sa stau si sa spumeg tipand in mintea mea ca vreau dreptate si ca adevarul e de partea mea, si doar sa privesc la adversar, sa-i pandesc fiecare miscare pana ce se va da de gol sau pana ce voi reusii sa pot sa gasesc greseala care imi va permite sa imi incep atacul. O mica distractie care va invata minte pe toti care nu stiu ca nu e bine sa te pui cu mine.

Sangele se plateste cu sange si pana acum nu am vazut decat sangele care-mi apartine. De o lama taioasa pot sa-mi fac rost usor, si acum ascut cateva, tot ce-mi trebuie e un loc descoperit unde pot sa o infing. Singur v-a aparea un asemenea loc, curand, iar eu voi fi pe pozitii asteptand, incordat, semnalul dulce al inceperii razboiului.

Categorii:File de jurnal
  1. Rayssa Moon
    Decembrie 3, 2007 la 11:54 pm

    cred ca exagerezi🙂

  2. Decembrie 4, 2007 la 4:02 pm

    poate…

  3. Decembrie 4, 2007 la 6:59 pm

    …sau poate nu

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

