Prima pagină > Realitatea, Thoughts > Cuvinte de alint

Cuvinte de alint

Incercand sa „salvez lumea” am avut revelatia ca am un vocabular foarte sarac. Nu ma refer la numarul cuvintelor din el ci la numarul cuvintelor capabile sa aline o suferinta, cuvinte care sa ofera un umar pe care sa planga cei aflati in suferinta.

Toate cuvintele de alint sunt doar diminutive ale unor cuvinte normale, cuvinte care pot cadea si in extrema cealalta, a jicnirilor. Am incercat sa gasesc cateva cuvinte care sa poate fi folosite doar ca sa aline durerea, si sa aiba forta sa faca asta. Nu am gasit. In schimb am gasit sute care sa aiba puterea sa „taie” adanc in inima celorlalti.

Dictionarul poate fi impartit in cuvinde fade si cuvinte dureroase, nici unul vindecator. Suntem chiar atat de limitati incat nu putem cauta vindecarea. Poate nu exista vindecare, exista doar rani. E mult mai usor sa ranesti decat sa iubesti, dar am ajuns atat de jos incat nu suntem capabili de iubire? Totul in viata e numai ura si durere? Toata iubirea din lume e doar un pact de alianta pe timp de razboi?

Oare au existat cuvinte vindecatoare si am avut grija sa le murdarim atat de mult?

Categorii:Realitatea, Thoughts
  1. Decembrie 6, 2007 la 11:24 pm

    nu cred ca tocmai cuvintele sint cele potrivite sa aline suferinta, pur si simplu exista fiinte care nu au reactie la asa ceva.
    multam de urare pt azi, nu imi mai ramasese credit…
    bafta

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

