Prima pagină > File de jurnal > Azi am incercat sa zambesc

Azi am incercat sa zambesc

Am inceput sa invat. Din primele pagini ale cartii scrie ca trebuie sa zambesc intotdeauna, ca zambetul face impresie buna. Trebuie sa recunosc ca asa e. Un zambet face mult in relatiile interumane. Asa ca am inceput sa ma antrenez sa pot sa imi mentin zambetul pe fata pentru perioade lungi… Prima piedica a fost ca am uitat sa zambesc. Am inceput sa zambesc in oglinda, si fiecare tip de zambet pe care l-am incercat mi se pare nenatural, nefiresc, trist. Mi se pare atat de prostesc sa incep sa zambesc fara motiv, iar motive pentru asta gasesc foarte rar.

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

