Prima pagină > Thoughts, Tristete > Ce ai da sa devii ceea ce vrei?

Ce ai da sa devii ceea ce vrei?

„Ai grija ce-ti doresti, s-ar putea sa ti se intample!”

Ai visat vreodata, in copilarie, cum ai vrea sa fi ca adult? Eu am visat asta. De mic copil am visat sa fiu calm ca un lord englez, calculat, sa gandesc totul la rece, sa ma departez de propria persoana. Sa fiu un om care pare mereu ingandurat, care pare ca are pe umeri toate problemele lumii. Un om pe a carui fata nu i se vad starile sufletesti, emotiile. Sa pot sa ma schimb intr-o secunda, sa pot sa ma adaptez oricarei situatii. Un adevarat cameleon in junga omenirii. Sa pot sa par oricine vreau. Am vrut sa fiu un geniu neinteles de lume dar care intelege totul.

Asta am vrut pana cand mi-am dat seama ca am reusit. Si atunci mi-am dat seama ca pentru a devenii cine vream a trebuit sa fac sacrificiul suprem: sa renunt la mine. Am construit un baraj intre interiorul meu si ceea ce se petrece afara. Am ajuns capabil sa imi ascund orice emotie, sa plang cand vreau sa rad si sa rad cand vreau sa plang. M-am adaptat la orice situatie, poate nu intotdeuna cum as fi vrut, dar, macar pentru un moment, am considerat-o cea mai buna solutie pentru respectiva situatie. Am inceput sa port orice masca am considerat ca e necesara, si am schimbat atat de multe incat am uitat cum sunt eu.

Am inceput sa analizez tot ce se petrece in jurul meu, tot ce se petrece cu mine. Am privit totul de sus si am notat si catalogat totul din jurul meu.

Incet, incet, am ajuns sa am atitudinea de asasin cu sange rece pe care am vrut sa o am, dar am uitat ca in spatele acestei masti se afla acelasi baietel speriat dintotdeauna. Am ajuns ceea ce am vrut dintotdeauna si acum mi-am dat seama ca pentru asta a trebuit sa sacrific prea multe lucruri. 

Categorii:Thoughts, Tristete
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

