Prima pagină > Thoughts > Fericirea e supraapreciata

Fericirea e supraapreciata

In acest momente aud de atatea ori „craciun fericit” si alte asemenea expresii cu fericire in ele. Toti iti ureaza „sa fi fericit”. Fericirea e cea care conteaza. Nu pot sa nu ma intreb cati dintre cei care spun au fost cu adevarat fericiti macar odata in viata? Cati dintre cei carora le ureaza vor fi fericiti? O formula atat de comuna dar putini chiar vorbesc serios.

De cate ori ai fost cu adevarat fericit in viata? De cate ori ai putut spune ca „acest moment imi va aduce bucurie in suflet pentru toata viata”? Toata viata primim mici bucurii, sau ni le facem singuri, pacalindu-ne ca acel mic eveniment inseamna atat de mult pentru noi. Un zambet al unui necunoscut ne face sa zambim, ne face fericiti pentru o clipa, dar ce inseamna el? are puterea sa schimbe ceva? are puterea sa fie tinut minte mai mult de cateva secunde?

M-am saturat de „fericire de un minut”, vreau sa fiu fericit pentru o secunda, dar cu adevarat fericit, atat de fericit incat sa imi dau seama ca viata mea nu va mai fi la fel, nimic nu va mai fi la fel cum era, privirea mea se va schimba si totul va fi vazut din prisma aceasta. O fericire care v-a eclipsa totul si va face viata sa nu merita sa mai fie traita fara speranta unei alte fericiri mai puternice… Asa vad eu fericirea adevarata, un adevar si nu o minciuna frumoasa. Poate sunt prea pretentios, poate nu sunt capabil de un asemenea sentiment, poate…. dar poate ca sunt…

Categorii:Thoughts
  1. Lexy
    Decembrie 19, 2007 la 9:06 pm

    pot sa spun ku mana pe inima k am fost cu adevarat fericita (si sunt) cu 2 seri in urma la concertul smokie din constanta. eram fana smokie (pana in ultimul moment am fost convisa k nu e posibil sa ajung aici-kiar si cand am intrat in sala) ……………..dar…..de kum i-am vazut totul mi-a parut alfel : aproape k explodam de fericire 😀 nu mi-a venit sa cred knd k am obtinut si pana cu care canta la kitara terry utley

  2. emmy
    Decembrie 21, 2007 la 2:18 pm

    Fericire..?Fericirea cea mai mare e atunci cand faci un bine…fericire e atunci cand vezi bucuria unui orfan cand il iei in brate,sau lacrimile unui batran cand ii spui o vorba buna…fericire e atunci cand privesti in jur si iti dai seama cat de frumoasa este viata..atunci cand asculti valurile marii izbindu-se de stanci…cand razele soarelui iti mangaie fata si parul iti flutura in adierea calda a vantului..cand stai pe plaja si surprinzi rasaritul..cand revezi locuri din copilarie si oameni pe care,desi timpul i-a schimbat,inauntru sunt aceiasi…cand auzi glasul iubitului…sau primul „te iubesc”….cand poti sa pastrezi din ceva urat doar partea frumoasa,oricat de infima ar fi,cand poti sa ierti sau sa plangi fara sa iti fie rusine,cand poti crede k va fi mai bine…fericire e cand esti multumit de ce ai si nu-ti doresti mai mult decat poti obtine…

    Suntem prea egoisti ca sa mai fim fericiti..de fapt nu fericiti,bucurosi..fericrea e relativa..

  3. Decembrie 21, 2007 la 2:28 pm

    Nu ma refeream la acele mici evenimente aducatoare de zambet, ci la acea fericire adevarata care sa te faca sa zici, asta va fi cel mai fericit moment din viata mea, de acum incolo nu va mai exista un alt moment la fel de fericit, dar nu conteaza, imi ajunge umbra acestuia.

    Eu nu pot sa ma mint, „ce fericire mare ca am trecut strada si nu m-a calcat masina”, asta e doar o chestie de moment. Gresesc ca nu vreau sa ma multumesc cu putin? Gresesc ca vreau absolutul? Gresesc ca vreau o fericire absoluta (divina)?

  4. emmy
    Decembrie 29, 2007 la 3:38 pm

    nu gresesti,caci pentru asta traiesti… pentru mine fericirea aceea absluta e ceva pur,de neatins…si daca as putea sa o ating vreodata,n-as face-o de teama ca o voi intina.

  5. Decembrie 29, 2007 la 8:12 pm

    Adica e de ajuns sa te multumesti cu putin doar ca sa nu intinezi absolutul??
    Sa te multumesti cu putin e ca si cum te-ai uita la un tort dar ai manca paine goala. Nu e normal sa arunci painea si sa incerci sa obti, cumva, felia de tort??

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

