Prima pagină > Thoughts > Dependent de suferinta

Dependent de suferinta

Ai fost vreodata in fata unei rascruci intre un drum plat, monoton si unul plin de suferinta? Ti-a parut vreodata rau ca un eveniment care ti-ar fi provocat suferinta nu s-a mai intamplat? Cateodata ma intreb daca nu cumva am devenit dependent de suferinta. Poate asta e singura cale de a trai. De mult nu mai cred in fericirea suprema, fericirea adevarata, nu o minciuna cu gust dulce pentru prea putin timp. Singura care poate fi suprema e suferinta, si nu pot sa ma mint cu nimicuri dulci, nu pot trai intr-o lume plana, fara gust, chiar daca cealalta alternativa e o lume amara. Acum cand vad totul ca o lupta cu suferinta, o cursa cu obstacole fara sfarsit, o cursa in care fiecare obstacol reprezinta doar o piedica in fata urmatorului obstacol. Si oricat de frumos ar parea pista nededa din jurul meu, nu pot fugi de pe acest traseu anevoios, oricat de greu mi-ar fi nu pot sa vad lumea ca o fuga spre fericire, nu mai exista fericire. Aici nu ma amagesc ca as avea vreo destinatie, mi-e de ajuns sa vreau sa trec peste obstacolul curent, nu e nevoie sa privesc, niciodata, mai departe. Aici macar pot sa-mi fac un scop real, macar simt ca traiesc pentru ceva real.

De fiecare data cand se iveste ceva care stiu ca o sa ma faca sa sufar, mai mult sau mai putin, stiu ca acesta va fi noul meu scop, doar el si nimic alceva, si nimic nu e mai dureros decat sa-l vad cum dispare fara sa-l pot atinge. Uneori ma intreb cu pot sa sufar pentru ca nu sufar, pentru ca am ocazia sa scap de un moment de suferinta, dar imi revin repede, nu mai e suferinta nimic, e doar un scop, am devenit imun, un soldat intr-o lupta nedreapta pe care o va pierde, dar careia ii va supravetui, curajul nu mai are nici o valoare, egoismul e singura calitate.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

