Prima pagină > File de jurnal > Renastere (Licuriciul)

Renastere (Licuriciul)

The phoenix birdNu poti renaste din propria cenusa decat dupa ce ai ars complet.

Am hotarat sa-mi schimb viata, sa ma schimb pe mine. Am stat prea mult incercand, disperat, sa gasesc o urma de speranta, de acum nu mai astept nici un strop de lumina, de acum nu mai astept sa vad luminita de la capatul tunelului pentru a merge mai departe, de acum o voi cauta eu.

Am hotarat sa renunt la tot ceea ce eram candva, am hotarat sa ard toate amintirile, toate lucrurile care-mi vor aduce de vechiul eu, si sa renasc din cenusa lor. Stiu ca nu voi mai fi niciodata cel care eram candva, prea mult timp a trecut de atunci, dar cine spune ca acel om care eram candva e cea mai buna varianta a mea? Poate voi deveni un om mai bun, poate voi deveni cineva mai rau, nu conteaza acum, orice varianta e mai buna decat cel care sunt acum. Poate voi deveni acel licurici care nu asteapta sa fie ghidat prin intuneric ci el ghideaza pe altii.

Acum nu mai conteaza nimic, am hotarat sa ard si ultimele ramasite ale celui care eram, nu pot ramane toata viata jumatate cenusa si jumatate umbra cuiva demult apus. De acum a mai ramas doar cenusa din care poate se va renaste acea pasare Phoenix care stiu ca pot fi.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

