Acasă > File de jurnal, Lyrics, Thoughts > 4 ani in 2 zile

4 ani in 2 zile

4 ani. Au trecut aproape 4 ani. De fapt 3 ani jumate, dar, daca nu ma insel, zilele astea se implinesc 4 ani de la primele semne. Ce s-a intamplat acum 4 ani? Nu conteaza, nu a murit nimeni, nu s-a imbolnavit nimeni, doar m-am schimbat eu. Atunci e momentul cand m-am maturizat. Momentul cand am primit un cadou frumos impachetat in care era doar o chestie groteasca pe care acum o numesc viata, realitate. Am trecut brusc de la copilul idiot simpatic, la omul adult si trist, de la iluzii naive la realitatea dura.

Acum incerc sa uti tot, sa trec peste tot si sa continui, dupa vreo 4 ani in care am fost un „mort viu” poate e timpul sa ma trezesc si sa traiesc. Am hotarat sa nu ma mai plang si sa fac ceva, poate pentru prima data in viata. Mi-am propus ca weekendul asta sa traiesc la maxim, sa imi recuperez ultimii 4 ani. Nu cred ca voi reusi, sper doar sa imi fac destule amintiri care sa ma faca sa mor cu inima impacata, ultimile mele cuvinte sa fie „macar am trait”.

„Now I’ve been happy lately,
thinking about the good things to come
And I believe it could be,
something good has begun

Oh I’ve been smiling lately,
dreaming about the world as one
And I believe it could be,
some day it’s going to come

………………………………………….

Now come and join the living,
it’s not so far from you
And it’s getting nearer,
soon it will all be true

Now I’ve been crying lately,
thinking about the world as it is
Why must we go on hating,
why can’t we live in bliss”

(Cat Stevens – Peace train)

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

