Prima pagină > Dialoguri > Intrebari & raspunsuri, sau invers

Intrebari & raspunsuri, sau invers

L: De ce te-ai apucat sa scri un blog?

Q: Habar n-am. Inertia. Intai am fost nevoit. Apoi am vazut ca poate fi ceva bun. Apoi mi-am propus sa ma cunosc mai bine, dar asta a cazut repede. Apoi am mers mai departe, totul a devenit un experiment personal.

L: Pana cand o sa scri pe blog?

Q: Pana ce nu o sa mai am ce sa spun, sau pana ce o sa apara ceva ce o sa ma opreasca.

L: Pentru cine scri?

Q: Intotdeauna am vrut sa am un singur vizitator. Nu am vrut sa spun nimanui nimic. De fiecare data cand am scris ceva nu m-am gandit ca o sa fie citit vreodata. Nici acum nu sunt sigur ca citesc prea multi. Sunt sigur ca nu multi sunt cei care chiar inteleg ce vreau sa spun, intotdeauna am fost vag in exprimare. Nu am vrut niciodata sa atac subiecte „usoare”. Las altora placerea asta.

L: De ce „A thought and a fib”?

Q: Blogul meu se ocupa de lucruri subiective, non-palpabile. Parerea autorului despre viata, lume, sentimente, persoane. Orice parere are doua fete, ceea ce crezi tu si ceea ce e cu adevarat. Si ce alt nume s-ar potrivi mai bine unui jurnal de opinii?

L: Consideri ca blogul tau este unul inteligent?

Q: Omul se oglindeste in fiecare lucru pe care il face, eu ma consider destul de inteligent incat sa-mi dau seama care e drumul cel mai bun, dar destul de prost incat sa nu o iau pe el. Asa ca blogul poate sa fie si una si alta, nu o sa pot sa-mi dau seama vreodata.

L: Care este postul la care ti cel mai mult?

Q: „Scrisoare catre Dumnezeu” -> 5-8 August 2007

L: De ce nu l-ai postat pe blog?

Q: Sunt lucruri care trebuie spuse si lucruri care trebuie ascunse. Cand esti sincer te lasi in voia celor care te asculta. Sinceritatea absoluta inseamna slabiciune, cunoasterea inseamna putere. Lumea e un camp de lupta, pentru moment prefer sa lupt singur, fara prieteni, fara aliati, doar cu dusmani.

L: Il vei publica vreodata?

Q: Probabil nu. Probabil da.

L: Ai fost sincer in ceea ce ai scris?

Q: Da. Cel putin atunci cand le-am scris.

L: Si acum?

Q: Centrul lor va fi vesnic sincer, indiferent cine voi fi eu.

Categorii:Dialoguri
  1. hoyt
    Ianuarie 17, 2008 la 7:18 pm

    hoyt: de ce au femeile par in cur?

  2. pastiladeras
    Ianuarie 18, 2008 la 4:26 pm

    @hoyt:de unde agati tu femeile ? :))

  3. Ianuarie 18, 2008 la 5:13 pm

    @hoyt:

    Q: Important nu e de ce au par in cur, ci cand au. Si daca au daca si-l dau cu gel…sau margarina 😀

    Alt google search: „femei rele de cur” (e „de” nu „in”)

  4. hoyt
    Ianuarie 18, 2008 la 5:38 pm

    pilulă, eu nu agat. Eu doar scriu un tratat despre parul in cur la femei, uneori la fetite. Cautind sa ma documentez de pe google, am dat de blogul pretenarului Gzyyard. Dar, daca as agata vreodata femei, iti spun sincer ca le-as agata de cur. Sa speram ca nu au par acolo, nu as vrea sa le trag de par. Nu de ala, in orice caz…

    L: ai ocolit raspunsul; nu’i nimic, voi cauta in continuare solutia in posturile ce urmeaza 😛 si nu ma refer la posturile pastelui, ci la posturile postate… poate raspunsul se afla in vreo partitura de chitara… maybe… om trai si om vedea.

    Weekend epilat va ureaza unchiasu’

  5. Ianuarie 18, 2008 la 9:16 pm

    @hoyt: deci tu erai cel care cauta pe google… te-am prins. Dar vad ca cauti intens, sau nu esti singurul care se documenteaza din interes academic pe aceasta tema, am in fiecare zi cate 2-3 searchuri asemanatoare. :))

    Asta e intrebare existentiala, lasa-ma sa ma documentez. Promit ca o sa fac un post cu o explicatie academica a fenomenului. Dar intai sa ma documentez si eu pe la case mai mari. :))

  6. hoyt
    Ianuarie 18, 2008 la 11:06 pm

    copiii aia cauta si ei sa vada daca femeia ramine gravida in cur, chestii d-astea… cred ca printre lectiile de chitara trebuie tratat si acest subiect, ar fi ceva educativ 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

