Prima pagină > Realitatea > Fabrica de fericire

Fabrica de fericire

O firma de produse racoritoare (nu ii spunem numele ca ii facem reclama😀 , si ce nevoie mai are de reclama Coca-Cola? Oops i did it again :)) ) a inceput o campanie de promovare numita „Fabrica de fericire”. Ok. De aici nu pot sa ma gandesc decat la… Adica daca un bordel isi facea reclama „Fabrica de placere” intelegeam, e logica alaturarea. Dar o fabrica de bauturi racoritoare si „fabrica de fericire”? Asta nu o mai inteleg. Care e legatura intre cola si fericire? Te face fericit sa bei cola? Poate in desert, cand mergi si dai peste un automat de cola, da, dar atunci ai bea fericit si alte lichide nu tocmai placute. Mi se pare ciudat ca sa poti sa zici ca esti fericit ca ai baut cola. Chiar si daca bei o cola dupa 30 de ani de H2O cu aroma de humus tot nu poti decat sa te gandesti la usoare bucurie.

Odata am auzit un dealer de droguri ca vindea „fericire”, atunci era vorba de un produs nu tocmai legal. Oare au reinceput cei de la Cola.co sa isi reia prima parte a numelui?

Daca fac fericire astia de la cola, spuneti-le sa imi trimita si mie cateva camioane de fericire, le platesc eu la livrare.

Categorii:Realitatea
  1. pastiladeras
    Ianuarie 18, 2008 la 4:29 pm

    Sa zicem ca dispui de 20 de lei si vrei sa bei ceva gen votca.Dupa cum stim ceva asemnea acestei bauturi are un pret destul de mare.Deci iei o Saniuta ,dar cum Saniuta duhneste a spirt iti trebuie ceva pe langa.
    Ceva pe langa iti iei Coca-Cola.
    Se amesteca si esti fericit .
    There you go🙂

  2. Ianuarie 18, 2008 la 5:03 pm

    Cu 20 de lei poti sa-ti iei vodka acceptabila.
    Daca nu te multumesti cu o cantitate moderata de vodka, nu cred ca mai conteaza ce gust are, iar cu cat costa o cola, mai cumperi inca o sticla de vodka.

    Lasand gluma, daca ajungi sa fi fericit pentru o sticla de vodka… it’s bad…

  3. hoyt
    Ianuarie 18, 2008 la 5:42 pm

    ar trebui scos in evidenta acest e din „fericire”… fericire cu e-uri;

    daca reusesti s afaci din fericire un produs sau un premiu, iti meriti banii in publicitate

  4. Ianuarie 18, 2008 la 9:38 pm

    De fapt e de ajuns sa vinzi iluzia de fericire. Iar pentru asta e de ajuns sa ridici o pozitie care se opune unei actiuni/unui obiect care ti se prezinta ca sta in fata fericirii tale.

  5. hoyt
    Ianuarie 18, 2008 la 11:03 pm

    interesant, am notat ideea pt noua campanie:D

  6. pastiladeras
    Ianuarie 19, 2008 la 11:45 am

    kids parca vorbeam de cola,nu-i mare filozofie.Iluzia de fericire la cola a fost in vechile timpuri cand se specula ca in compozitia ei exista o mica cantitate de cocaina.Acum a fost inlocuita cu cofeina.😀
    PS: hoyt chiar daca mananci chestii sanatoase tot mori :)…….

  7. Ianuarie 19, 2008 la 11:57 am

    @pastiladeras: Ba e mare filozofie. Adica trebuie sa fie, ca ltfel nu inteleg de ce nu vad nimic legat de fericire in toata imaginea.
    Nici macar cocaina nu are vre-o legatura cu fericirea. Adica cele cateva minute care te fac sa fi fericit urmate de ore cu depresie, nu imi induc senzatia de fericire.
    Fericirea nu s-a vandut niciodata, decat daca e vre-un produs de care nu am auzit si care se cheama „fericire”. („Be happy, drink „Happy”!).

    @hoyt: are dreptate oricat de sanatos manaci tot o sa apara o tipa care o sa-ti manace zilele, si o sa mori. Cica stresul e mai periculos ca E-urile.

    @pastiladeras: Daca mananci chestii sanatoase putrezesti mai repede=> mai putin timp in care sa isi faca nevoile cainii comunitari pe cadavrul tau.😀

  8. pastiladeras
    Ianuarie 19, 2008 la 2:47 pm

    Nu mersi eu imi propun sa fiu incinerata.:)

  9. Ianuarie 19, 2008 la 3:01 pm

    Peste vreo 10-15 o sa isi dea seama ca se polueaza mediu prea mult cand arzi un cadavru plin de E-uri si o sa le considere ilegale. Asa ca ai de ales ori mori cat inca mai e legala, ori traiesti pana ce o se suprapopuleza pamantul si o sa o legalizeze din nou. :))

  10. pastiladeras
    Ianuarie 19, 2008 la 5:20 pm

    stii cum e cu regulile…..trebuie incalcate.sper sa am un plod care sa imi semene si sa faca ceva pe ele de reguli si sa imi de a foc.plus ca ideea de a fii inchisa intr-o chestie de lemn ,la multi metri sub pamant nu ma incanta.la ce organism am ,cred ca or sa se roage de el sa ma arda ,ca nici ca ingrasamant nu servesc.

  11. Ianuarie 19, 2008 la 7:27 pm

    Adica vrei sa participi la poluarea mediului? :d
    „la ce organism am ,cred ca or sa se roage de el sa ma arda” Sa inteleg ca nu esti bio-degradabila sau esti non-poluanta?

  12. hoyt
    Ianuarie 19, 2008 la 7:52 pm

    nu am gasit nimic natural de mincat; in afara de pasarica, desigur- dar fara par… daca imi spuneti voi vreun produs fara conservanti ma duc repede si il iau… Consecinta acestor multe e’uri este ca hoytul inca poate da un reply, e-urile nu ma lasa sa ma odihnesc. sint hiperactiv:D

  13. Ianuarie 19, 2008 la 8:11 pm

    Si pasaricile sunt crescute cu „E”-uri. Vorbesc de cele domesticite, de alea salbatice nu stiu.
    Man, tu iar ai chiulit la scoala, pasaricile au pana, vream sa spun pene, nu par :)) . Si daca nu au pana atunci au vibrator.

  14. hoyt
    Ianuarie 19, 2008 la 9:00 pm

    pasarica nu poate fi domesticita, ar fi impotriva naturii, de fapt asta e a 11-a lege🙂 „sa nu domesticesti pasarica aproapelui”

  15. Ianuarie 20, 2008 la 11:15 am

    Cum spunea filozoful: „orice discutie despre tristete sau fericire tot la pasarica ajunge” :))

    De domesticit nu poti, da mai sunt unele care par mai domestice: mai tac din cand in cand, nu sar la bataie de fiecare data cand apare un nume de femeie pe ecranul mobilului tau, stau pe langa casa, folosesc doar „lesa” mentala nu si fizica. :))

  16. pastiladeras
    Ianuarie 20, 2008 la 11:30 am

    freaks :)) ……….mda se poate spune ca nu sunt biodegradabila.
    ps:mai mare pericolul cand una pare domestica .urmarile sunt mai grave

  17. hoyt
    Ianuarie 20, 2008 la 12:57 pm

    zgardă imaginară🙂

    revenind la fabrica de f-e-ricire; nu am vazut prin oras reclama; oricum, imi suna ca un fel de: protevara- adica un mesaj pentru retardati. Sint curios daca e romaneasca gaselnita, e prea tâmpa… Industria fericirii, fericire la 2,5 L de Sarbatori, fericire lichida la capacitati diverse, si dupa fiecare masa, savureaza fericire la doza sau la plastic. E pt un anumit target, cum spuneam🙂 Eu nu spun ca aia care au facut textul sint cretini, spun doar ca isi subestimeaza cumparatorii.

  18. Ianuarie 20, 2008 la 2:28 pm

    @pastiladeras: „freaks” where??
    „ps:mai mare pericolul cand una pare domestica .urmarile sunt mai grave”
    Ai dreptate. dar astea asteapta sa fie rele doar dupa casatorie. Dupa divort redevin bune. :))

    @hoyt: cat de offtopic suna revenirea la subiect.😀 . Campania e internationala. Nu-ti suna a benzi desenate cu supereroi?
    Targetul este exact acei ratati care neavand nici o posibilitate sa se ridice din mizeria in care sunt, se multumesc cu fiecare picatura de ploaie si o numesc dar ceresc.
    Nu cred ca isi subestimeaza cumparatorii. Pana la urma e o campanie mondiala care nu se adreseaza unei paturi sociale anume, si curba lui gauss spune ca majoritatea oamenilor nu sunt prea inteligenti. Uita-te la Zaraza (sau cum se cheama), are o reclama adresata exclusiv celor prosti dar lasa impresia ca e pentru cei inteligenti. Cat de inteligent trebuie sa fi ca sa iti cumperi carti de la raionul de bauturi alcoolice?

  19. hoyt
    Ianuarie 20, 2008 la 7:17 pm

    daca e campanie importata inseamna ca sint de pe alta planeta; uf, ce greu mi’am dat seama de asta… de miine plec pe Venus, si ramin acolo, pe munte :d

    Cu Zaraza nu cred ca ai dreptate. Spun asta savurind un paharel si gindindu-ma la faptul ca nu e mitocaneasca si face misto de pizdarii care se bucura ca gasesc aer in ambalaj, gindindu-se ca e oxigen gratis. De pretul mare nu zic, ca nu e relevant, prostia nu se defineste dupa portofel. Nu se adreseaza oamenilor inteligenti, dar nici prostilor. Si chiar de ar fi, e o arta sa te adresezi unui prost si sa il faci sa se simta destept incit sa iti incerce bautura spir(i)tuala🙂

  20. Februarie 15, 2008 la 3:25 am

    fericire…..fericit poti sa zici ca esti cand ai si tu un cont calumea in bank pola mea…dar sa fii fericit cu cola votca si alte prostii mai bine tragi un joint gras si gata;) ca pana ajungeti voi la conturi mashini si pola mea imi creste mie barba la coaie:))

  21. Februarie 19, 2008 la 11:59 am

    @jhonny: Fericirea e cam greu sa o legi de ceva material. Poti sa ai cont in banca, poti sa ai avion la poarta si limuzina in hangar, dar asta nu te face neaparat fericit…
    Sunt oameni bogati si nefericiti, si sunt oameni saraci si fericiti.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

