Prima pagină > Explicatii, Fun, Realitatea > Taxa pe imperechere

Taxa pe imperechere

Ok. Poveste adevarata, prea tampita ca sa o inventez:

A fost odata un parlament intr-o tara din Europa. Hai sa-i spunem acestei tari Romania, nume ales absolut la intamplare. Si acest parlament avea in componenta sa multi membri a unei specii numita parlamentari-idioti (nume ales la intamplare). Acestia aratau intr-un mod foarte ciudat foarte asemanatori unu cu altul: riduri, par alb, calvitie accentuata, dinti 100% portelan/aur/argint. Ei aveau capacitatea de a devenii invizibili cand sunt filmati. Acestia comunicau printr-o limba foarte complexa pe care o sa o numim „sforaituri”.

Intr-o zi, la o sedinta de sforaituri, unul dintre acestia s-a ridicat in picioare, niste membre nesigure care parca aparura din pamant.

-Hai sa facem o noua taxa, spuse acesta intr-o limba aproape umana.
-Pe ce? raspunsera in cor ceilalti. cativa in limba umana, cativa in sforaituri standard.
-Pe apa!
-Avem deja.
-Pe aer?
-Avem.
-Pe sex?
-Avem cateva, dar biserica nu ne lasa sa legalizam celalalte parti ale sexului.
-Dar pe sexul la animale avem?
-Nu.
-Vezi? Hai sa votam o lege pentru a lua o taxa cand se imperecheaza doua animale.

Si toti ridicara mana, si votara fericiti. Si il numira pe acel geniu de parlamentar-idiot, idiot sef al lor. Si apoi au deveniti toti vizibili si au inceput sa voteze o noua marire de salariu.

V-a placut povestea mea?

Cat de retard poate sa fie cineva ca sa se gandeasca la o taxa pentru imperecherea animalelor? Parlamentarii nostri s-au gandit. La anu ii trimitem pe toti la olimpiada pentru oameni „speciali”. Toti aia care merg acum sunt sanatosi pe langa dragii nostri parlamentari.

PS: Daca noi am ales niste retarzi sa ne conduca, inseamna ca suntem si noi retarzi?

Categorii:Explicatii, Fun, Realitatea
  1. Ianuarie 21, 2008 la 12:09 am

    @hoyt: Cica are Iepurasul de paste o chitara gibson eftina.

  2. Daniel
    Ianuarie 21, 2008 la 12:12 am

    Pai de ce, europarlamentarele erau un prilej perfect pt a trimite un mesaj 🙂
    Pe bune.

    1. Erau fara consecinte reale. (altfel mi-ar fi tremurat mana cand as fi pus stampila in dreptul siglei PRM)
    2. Erau suficient de aproape de alegerile generale ca sa nu poate fi ignorate de mai-marii partidelor.

    In schimb, singurul lucru care s-a intamplat a fost ca baietii din PD au inceput sa se viseze partidul unic al Romaniei.

    Iar in momentul actual, consider sincer ca PD = PNL = PSD.
    Singura diferenta intre ei e sigla.

    Nu ca ar fi altfel in alte partide, dar cele 3 partide de mai sus reprezinta „establishment”-ul.
    De aia spun ca daca votezi cu altcineva, practic votezi anti-establishment.

    Doamne fereste sa ajunga Vadim sau Gigi la conducere – asta e clar.
    Speranta mea e sa obtina un scor suficient de mare incat domnilor din PD/PNL/PSD sa le tremure un pic chilotii, dar suficient de mic incat sa nu fie o amenintare reala.

  3. Daniel
    Ianuarie 21, 2008 la 12:15 am

    „Si ce faci tu pentru asta?? Nu tot in fund stai?”

    Clar – dar eu nu sustin ca ar fi o virtute 😀

    „o chitara gibson eftina”

    Exista ? 🙂

  4. Ianuarie 21, 2008 la 12:23 am

    @Daniel:
    „Iar in momentul actual, consider sincer ca PD = PNL = PSD.” Amin. dar continua cu toate celalalte partide.

    „Doamne fereste sa ajunga Vadim sau Gigi la conducere – asta e clar.” Daca votezi cu ei si obtin 49% din voturi tot aia de sus castiga. Singurul lucru care ii poate face sa se trezeasca pe cei din pnl, pd,… e sa ii aduci pe astia in frunte. Si ce obtii??

    „Clar – dar eu nu sustin ca ar fi o virtute” Si eu am sustinut ca ar fi?? Citeste tot ce am scris. Am spus ca e si asta o atitudine, una care transmite un mesaj. Si daca tu votezi cu un bou mai mare ca sa il lezezi pe un bou mai mic ce castigi?? Mai rau faci.

    „Exista ?” Cine iepurasul de paste. La tine tot ce se poate.

    PS: Observ o schimbare a atitudinii destul de radicala. Inainte erai destul de extremist incat dadeai in prostie. Comentul asta chiar arata ca totusi iti gandesti opiniile. Opinii cu care nu sunt de acord, dar totusi opinie gandita. Cumva e vorba de alt om??

  5. Daniel
    Ianuarie 21, 2008 la 12:28 am

    Nu ma, daca exista chitari Gibson ieftine 🙂

    M-a capsat raspunsul asta : „Daniel, reciteste. Sau schimba un bec.”

    Atac la persoana, zero raspuns la idei.

    „Am spus ca e si asta o atitudine, una care transmite un mesaj.”

    M-am zbatut de ceasul mortii sa argumentez ca din contra, e o atitudine care nu trimite nici un mesaj.

    Repet- diferenta intre PD/PNL/PSD si restul e ca cei trei sunt in „establishment” si restul nu.
    Si cand esti cu ciolanu-n bot, nu-ti vine sa renunti la el.
    De aia un Gigi sau Vadim mai tare-n sondaje ar putea determina o schimbare de atitudine.

    Sau cel putin asa imi place sa cred.

  6. hoyt
    Ianuarie 21, 2008 la 12:39 am

    man, eu sincer, dupa chestia aia nu te-am mai citit, ca nu se merita. Dar vremea cum ti se pare? Ca vremurile nu le prea intelegi…

  7. Daniel
    Ianuarie 21, 2008 la 12:47 am

    „Ca vremurile nu le prea intelegi”

    Te-a durut cand ai cazut in cap?

  8. hoyt
    Ianuarie 21, 2008 la 12:49 am

    ei, nu, nu are rost. Lasa pt mine atacurile la persoana si tu ocupa’te de argumente. Dar sa stie si ele de tine, sa nu fie prietenii tai imaginari. Te’ai bagat ca vitelul aiurea, generalizind si tinind lectii pe aici, cum naiba sa te iau in serios?

  9. Daniel
    Ianuarie 21, 2008 la 1:07 am

    Da ma, sa-mi fie rusine ca am vorbit de chestii nitel mai abstracte.
    Scuze, n-am vrut sa-ti provoc dureri cerebrale.

    Apropo, cand vad ce intelege omul de rand din economie (vezi ineptiile legate de salariul minim si impactul acestuia asupra nivelului de trai) chiar ca imi pun mainile in cap si ma ingrozesc.

    Acuma pe bune.
    Inainte de a ti se da voie sa intri in cabina de vot, ar trebui sa completezi un test grila cu intrebari din economie.
    Si daca n-ai scos suficient punctaj, stai naibii acasa.

  10. hoyt
    Ianuarie 21, 2008 la 1:20 am

    eu cred ca esti prost.

    Argumentez: te iau la misto de la primul tau post si tu continui sa te iei in serios.

  11. hoyt
    Ianuarie 21, 2008 la 1:24 am

    Gyzzard, mosule, imi datorezi o lada de bere; am stat sa ma porcaiesc cu copilu’ ca sa iti fac tie trafic. O sa dea fuga sa le arate rudelor ce abstractiuni a dezvoltat el pe aici si cum s-a RESPECTAT el relicind unora care au cazut in cap zi care mai si fumeaza iarba 🙂

    o, da

  12. behindblueeyez
    Ianuarie 21, 2008 la 7:16 am

    :)) LOL

    1. Daniel nu e prietenul meu.
    Deci nu i-a jignit nimeni „femeia”. 😛

    2. Nu inteleg de unde atata vehementa la niste opinii.Din cele 60 de comentarii , mai putin de jumate sunt constructive.
    E atat de greu sa intelegi ca exista si alte puncte de vedere?Si asta mi se pare total gratuita
    „te iau la misto de la primul tau post si tu continui sa te iei in serios.”
    DA….NASOL…ai auzit niste chestii serioase…VAI.

    Ideea de baza era ca EU (si Daniel) refuzam sa credem ca nu se poate face nimic pentru a fi mai bine in Romania.
    Poate suntem naivi.
    Dar e nevoie si de naivi din astia intr-o tara.

    Voi aveti alta parere.
    Foarte frumos.Si din astia e nevoie intr-o tara.
    Dar prefer sa aud niste argumente mai consistente.

    Discutia asta aduce f bine cu o dilema gen „Exista Dumnezeu sau nu?” unde accept ca exista si credinciosi si atei si agnostici dar mi-ar placea ca fiecare sa isi fi cantarit bine optiunile inainte sa le prezinte, nu sa se bazeze pe „asa cred eu ca asa mi se pare mie”
    NU INCEPETI SA VA LUATI DE ASTA, ERA DOAR UN EXEMPLU.

    3.@hoyt…da, clar meriti un premiu pentru efortul din seara trecuta.
    Si faza cu iarba era la foarte misto 😉 (dar eu nu-mi permit sa iti zic ca esti prost )

    And bottom line is : discutia asta putea sa fie foarte constructiva..dar nu a fost.
    Si nu o sa pricep niciodata oamenii care cand aud ceva diferit de ceea ce cred ei sar cu „idiotule, du-te si te impusca, faci umbra pamantului degeaba” si chestii in genul.
    Chiar m-a dezamagit abordarea.

    Si Gyzzard, stiu ca nu iti pasa….dar pana in seara trecuta te aveam in reader fiindca imi placea cum scrii.Nu si dupa discutia asta.

  13. Ianuarie 21, 2008 la 12:45 pm

    ar fi o măsură foarte naşpa dacă s-ar introduce.

  14. Ianuarie 21, 2008 la 12:45 pm

    dar benifică prntru bugetul statului

  15. Ianuarie 21, 2008 la 2:01 pm

    @hoyt: la asemenea trafic…

    @behindblueeyez:
    „Ideea de baza era ca EU (si Daniel) refuzam sa credem ca nu se poate face nimic pentru a fi mai bine in Romania.”

    Zi-mi ce poti sa faci? Chiar nu vad care e puterea unui om. Daca te duci si votezi cu vadim si speri sa castige basescu ce castigi? Ce mesaj transmiti? Ce-i pasa lu basescu ca a castigat cu 40% din voturi sau cu 40% – 2 voturi?? Lui base nu o sa-i pese nici daca castiga doar cu un singur vot.

    „Dar prefer sa aud niste argumente mai consistente.”
    Ce argumente ati folosit tu si daniel?? Ca guvernului nu ii pasa de ce vrea UE?? Ca parlamentul face ceva pentru oameni fara sa ii fie impus? Permite-mi sa zic ca numai un rupt de realitate ar spune asta. Parlamentul face lucruri bune doar la comanda UE, in rest voteaza doar legi aberante si marirea salarilor lor.

    Ca daca il votez pe becali transmit un mesaj? Da, din pacate singurul mesaj ar fi: „sunt prost” sau „am incredere in becali mai mult decat in base”. Si tot acolo ramanem. Daca nu votezi, in schimb spui clar „nu am incredere in voi, si cand o sa aveti nevoie de prezenta 51% o sa aveti probleme”. Tot nu o sa schimbi nimic, dar macar transmiti un mesaj.

    I-am zis si lui Daniel, sa-mi arate cum daca il votez pe vadim se schimba ceva. De ceva vreme vadim tot castiga mai multe voturi, dar nu s-a schimbat nimic in atitudinea celorlalti. UITATI-VA LA TELEVIZOR!!!!!

    „discutia asta putea sa fie foarte constructiva”
    Cum poate fi discutia productiva cand vine Daniel cu niste aberatii pe care nu le crede nici vecinul meu de 2 ani? Votand pe vadim transmiti doar „imi place vadim”.

    „Si Gyzzard, stiu ca nu iti pasa….dar pana in seara trecuta te aveam in reader fiindca imi placea cum scrii.Nu si dupa discutia asta.”

    Dap.
    1) Se vede ca iti place cum scriu. Ideile de mai sus mai sunt prezentate in 1-2 posturi.
    2) Daca deoarece am injurat un idiot cu niste idei aberante (daca nu ma crezi citeste ultimele comenturi ale lui, si ai sa vezi ca omu a incearcat sa dreaga busuiocul.) am scazut in ochii tai… nu pot decat sa spun ca o sa incerc sa supravetuiesc stiind ca nu o sa mai imi citesti posturile.
    3) Asta a fos o incercare sa ma faci sa imi para rau pentru posturile anterioare?? Nu imi pare rau decat ca ai fost atacata pentru niste chestii care nu au legatura cu tine si pentru ca ai fost tratata mai dur dupa ce m-am enervat de la postul lui Daniel. In rest, am tot dreptul sa fiu cinic/ironic/vulgar cand vine vorba de o prostie asa de evidenta. Aici nu era vorba de niste idei cu care nu eram de acord, ci era vorba de niste realitati care trebuie vazute asa cum sunt

    Daca ai sa vezi, pe tine nu te-a atacat nimeni. Discutia a fost constructiva pana a venit Daniel, si atunci s-a dus dracu toata discutia inteligenta. Daca ai sa vezi, tonul in care am scris cometurile s-a schimbat cand au aparut niste idei acceptabile de intelectul uman.

  16. Ianuarie 21, 2008 la 2:03 pm

    @behindblueeyez: Uita-te la toate comentrile de pe acest site, si arata-mi o alta asemenea discutie! Nu ai sa vezi. Din fericire nu am prea multi idioti ca Daniel printre vizitatori.

  17. Ianuarie 21, 2008 la 2:07 pm

    @dilEMA:
    „ar fi o măsură foarte naşpa dacă s-ar introduce.”
    Cred ca cuvantul potrivit e „aberanta”. 😀 Ai dreptate

    „dar benifică prntru bugetul statului”
    Mai benefica ar fi o lege a prostitutiei, si mai sanatoasa.

    Intrebarile care vin:
    1) Asta e lege care ar trebuii sa scada numarul cainilor comunitari??
    2) Ce se intampla cu cainii care se reproduc fara stirea stapanilor?
    3) Daca stapanul refuza sa plateasca taxa, cateaua o sa fie pusa sa faca avort?

    😀

  18. hoyt
    Ianuarie 21, 2008 la 2:58 pm

    girlie, sincer iti spun ca nu m’a deranjat cu nimic ce ai scris, ai facut’o civilizat. Ca nu intelegi tu diferenta dintre a fi pasiv si a nu avea NICI O optiune pentru a vota pe cineva, e altceva.

    Daniel e imbecil de-a dreptul daca stau sa ma uit numai la faptul ca ar pune oamenii sa voteze in functie de cunostintele lor de economie. Halal democratie, omul e dus. Aseara am fost elegant. Pe linga ca e prost, e si fudul. Si e cacacios, vorbeste de cei 18 ani de clasa politica si schimbarea ei ca despre schimbarea ciorapilor.

  19. hoyt
    Ianuarie 21, 2008 la 3:08 pm

    nu ne-am dus la vot pt uninominale si europarlamentare, si gata, sintem nihilisti brusc, nu vrem sa schimbam nimic in tara asta si ne-am asezat in cur. Tonul copilului a fost exagerat din start, o frustrare inexplicabila decit prin faptul ca vroia sa isi arate muschii de sahist. Nu ma apuc acum sa ii disec commenturile si sa scot din context ce a spus, ca am altceva mai bun de facut. In speta sa muncesc.

  20. Lexy
    Ianuarie 25, 2008 la 11:49 am

    eu cred k numindu-i retardati pe acesti parlamentari-idioti jignim oamenii cu dezabilitati

  21. Ianuarie 25, 2008 la 2:02 pm

    Lexy, ai dreptate. Trebuie sa-mi cer scuze pentru ca am jicnit atatia oameni si animale comparandu-le cu parlamentarii nostri.

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

