Acasă > Femeia > Femeile din Romania…

Femeile din Romania…

De ceva timp am inceput sa fiu din ce in ce mai dezamagit de femeile din Romania. Poate asa a fost intotdeauna, si acum am devenit eu mai constient de ce se intampla in jurul meu, sau poate am devenit mai pretentios. Nu stiu, dar din ce in ce mai mult mi se pare ca incepe sa dispara acel tip de femeie care ar putea sa ingenuncheze orice barbat doar printr-o privire timida. Acel tip de femeie care ar transforma si cel mai mare misogin in romantic incurabil, acel tip de femeie care sa te faca sa o ceri in casatorie la doua minute dupa ce o vezi. Acel tip de femeie care se imbraca, vobeste si se comporta ca o printesa (din basme). Acel tip de femeie care ai prezenta-o cu mandrie parintilor si prietenilor. Genul de femeie care machiajul nu ar putea decat sa ii ascunda frumusetea.

In schimb apar din ce in ce mai multe femei care par nascute ca sa fie prostituate. Stiu ca nu e frumos ce spun, si ca jicnesc o intreaga profesie, dar… Nu pot sa ma decid daca asa s-au nascut sa semene cu practiciene sau asa s-au antrenat sa arate. Eu vreau sa cred ca toate femeile se nasc sa fie printese doar ele decid sa devina vrajitoare dar fiecare element al fizionomiei acestora pare sa stige vulgaritate. Machiajul gros, de prost gust, care ar face si un orb sa strige de frica. Imbracaminte „la moda” pe care au ales-o doar fiindca a fost numita „cool” de vre-un homosexual celebru. Femei care au darul de a distruge si cea mai frumoasa piesa de imracaminte printr-o asortare neinspirata.

S-ar parea ca stilul si eleganta sunt invers proportionale cu vulgaritatea, iar vulgaritatea e in crestere…

PS: Ca sa nu las loc de discutii: aici e vorba doar de doua tipuri de femeie din multele tipuri de femei. Exista destule tipuri de femei intre cele doua extreme.

Categorii:Femeia
  1. Adela
    Iunie 2, 2008 la 12:57 pm

    Dar, de barbatii din Romania ce parere ai ???

  2. Iunie 2, 2008 la 2:55 pm

    Mi-am exprimat deja parerea despre ei. Oricum sunt mai simplu de catalogat decat femeile.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

