Prima pagină > Femeia > Clasificarea femeilor

Clasificarea femeilor

Pentru acest post voi fi ars pe rug. Am incercat sa fac o mica clasificare, a ceea ce va eu ca fiind femeile din lumea asta. Cel mai probabil ma insel in anumite aspecte daca nu in toate. De ce totusi am scris acest post? Fiindca sunt misogin? Poate. Imi place sa cred ca l-am scris din cauza ca incep sa ma satur de oameni care cred ca femeile sunt toate la fel.

Aicea sunt tipurile de femei cu care ma intalnesc destul de des. Am incercat sa adaug si unele tipuri pe care le-am intalnit doar de cateva ori, dar nu stiu daca am fost foarte exact in descrierea acestora.

Postul e destul de subiect, asa ca sunt curios sa vad daca imi e validata clasificare. Chiar as vrea sa vad cum se clasifica femeile care intra pe acest post (cele 2-3 :d care inca nu ma urasc 😀 ), sau daca mai exista alte tipuri pe care nu stiu.

Femeia vulgara: Acel tip de femeie pentru care a fost inventat cuvantul vulgar. Obisnuiesc sa se imbrace in ton cu moda, moda de pe ultimii 20 de ani deodata. Fiecare articol de imbracaminte e total in dezacord cu restu. Se imbraca cu haine care sa evidenteieze cat mai mult elementele care le fac femei, dar acest lucru nu le avantajeaza creind o imagien de tipa usoara (curva), proasta. Vorbesc cu o voce groasa de la fumat, si toate vorbele lor au ceva din izul unei discutii „amicale” intre suporterii unor echipe cu o relatie de iubire Montague-Capulet. Machiajul este prezent intr-un mod foarte vizibil si nenatural.

Femeia de casa: Unul dintre cele mai intalnite genuri feminine din mediul rural (dar nu numai). Se evidentiaza printr-o lipsa de grija pentru modul cum arata. De obicei arata mai batrana decat e. Are o mentalitate de tip vechi, in care femeia se naste pentru a sluji barbatul. Se imbraca intr-un mod foarte indeifinit, care nu ii scoate in evidenta trasaturile feminine. Ii este rusine ca are sani, picioare si alte parit anatomice, asa ca le acopera.

Femeia printesa: Tipul de femeie care imbina multe dintre calitatile cautate de barbati la femei. Intotdeauna se imbraca cu stil. Nu urmeaza intocmai moda, dar fiecare vestimentatie a sa tipa „eleganta” si „stil”. M achiajul sau este vag, astfel incat sa nu ii ascunda nimic din farmecul natural, avand doar rolul de a il pronunta. De fiecare data cand intra intr-o camera, toate privirile se intorc spre ea pline de invidie/dorinta. Se poarta impecabil in fiecare situatie, si stie exact ce trebuie sa spuna. Trasaturile sale invoca frumusetea tocmai prin prefectiunea raporturilor.

Femeia academica:  Tipul de femeia care se considera super inteligenta si ii uraste pe barbatii din jur deoarece considera ca acestia au ajuns pe pozitiile lor doar datorita faptului ca sunt barbati. In fiecare discutie subliniaza faptul ca barbatii ii sunt inferiori, si ca lumea ar fi mai buna fara ei. De obicei ajung la 50-60 de ani virgine si sunt devotate meseriei lor. Se mandresc cu denumirea de „domnisoara” si urasc sa fie numite „doamna”.

Femeia barbat:  Femeie care se considera egala barbatului si le uraste pe celalalte femei, despre care crede ca sunt proaste.

Femeia intelectuala:  Un tip foarte specific de femeie. Este constienta de faptul ca e femeie si de calitatile sale. Este inteligenta (are un IQ destul de mult peste medie). Munceste mult si stie cum sa obtina orice vrea, si de obicei acest lucru se oglindeste in pozitia sa sociala destul de buna. Este curtata de multi barbati, de fapt de aproape toti din jurul sau. Pe acestia ii inhiba si ii manipuleaza sa faca orice ii cere. De obicei arata bine, nu neaparat prin trasaturile fizice pe care le are, ci prin increderea, optimismul pe care le imprastie in jur. Are o viata sociala foarte buna, si relatii stabile.

Femeia ideal: Este tipul de femeie… de fapt nu este un tip aparte ci doar viziunea unei persoane(barbat) asupra unei femei. In acest capitol intra femei care devin icoane pentru acel tip. Intotdeauna vor fi bune, frumoase, inteligente, indiferent de calitatile reale.

Femeia nevasta: Acesta este mai degraba un tip tranzitoriu, apare obligatoriu in viata unei femei cel putin pentru o perioada mica. Nu are legatura cu starea civila a femeii. Are tendinta sa creada ca toti cei din jur (sau doar unii) ii apartin si, de asemenea, le apartine. Simte nevoie de dragoste si caldura, si simte nevoia sa daruiasca dragoste si caldura. Are tendinta de a impune un cod strict pentru oamenii din anturaj.

Femeia mama: Tipul de femeie care simte ca este datoare sa aiba grija de toti din jurul sau. Va incerca, de fiecare data cand ai nevoie, sa iti sara in ajutor si sa te ajuta cum poate. Are tendinta sa te rasfete dar si sa iti inpuna anumite lucruri pe care ea le considera bune pentru tine.

Femeia romantica: Este acel tip de femeie care isi idealizeaza iubitul. Este timida, crede in binele general. Are obiceiul sa incerce sa nu supere pe nimeni, si din aceasta cauza uneori nu este luata in considerare. Are tendinta sa ia in nume personal orice se intampla in jurul ei, si sa isi atribuie o parte din esecurile altora (trebuia sa ii spun ca…) chiar daca nu are o infulenta asupra lor. Sufera pentru fiecare lucru din viata sa. De fiecare data cand ii este lovita ideologia devine optimista si se inchide intr-o carapace proprie. Se bucura pentru succesele celor din jur mai mult decat pentru cele propri Este copilaroasa in relatiile cu cei din jur, dar are momente cand da dovada de o maturitate exceptionala.

Femeia de vis: Aceasta categorie e foarte subiectiva si reprezinta femeia perfect capabila sa fie oricare dintre celalalte categorii in momentele cand i se cere.

[Later edit]

Se pare ca am uitat un tip foarte important:

Femeia „blonda”: Nu se refera la culoare parului (Cunosc blonde inteligente, dar si bunete/roscate foarte….). Nu au o cultura foarte dezvoltata, iar IQ-ul lor se incadreaza, cel mai des, in categoria mediu si sub-mediu, dar exista exceptii cu iq-ul foarte ridicat. Deoarece de obicei vin din paturile sociale mediu-jos, au o dragoste nebuneasca pentru bani si lux, din aceasta cauza incearca sa faca tot ce pot pentru a se imbogati repede (trait pe seama sotului/iubitului bogat). Se imbraca, in general, in haine care sa le scoata in evidenta formele, lucrate cu grija in sala de fitness sau in clinicile de chirurgie estetica.

[Later edit 2]

un alt tip de femeie: Femeia copil descris in comentul 9 de pastiladeras.

Categorii:Femeia
  1. Rayssa
    Ianuarie 25, 2008 la 12:27 am

    Interesanta clasificarea 🙂 Sper sa nu ma intrebe niciodata nimeni in ce catagorie sunt eu 🙂

  2. Ianuarie 25, 2008 la 7:07 pm

    Ma citez: „Chiar as vrea sa vad cum se clasifica femeile care intra pe acest post (cele 2-3 :d care inca nu ma urasc ), sau daca mai exista alte tipuri pe care nu stiu.”

    :d

  3. Lexya
    Ianuarie 25, 2008 la 11:45 pm

    hmm,cred ca ai surprins toate tipurile de femei.te-as putea „condamna” pt o singura greseala pe care ai facuto: nu ai specificat ca o femeie nu poate sa apartina doar unei categorii.intelegi ce vreau sa spun.eu fac parte din tipul femeii intelectuale(desi nu ma consider cu iq-ul mult peste medie), sunt genul „see.want.got”,dar ma incadrez si in categoria femeii mama,in special vizavi de persoanele dragi.cam privind clasificarea mea pt ziua de azi 🙂

  4. Ianuarie 26, 2008 la 1:05 am

    Eu sunt câte puţin din 3 categorii descrise de tine dar mai am şi alte laturi pe care nu le-am regăsit în niciuna din cele mai de sus.

  5. Ianuarie 26, 2008 la 11:29 pm

    @Lexya: E ca la testele de personalitate: toate tipurile sunt prezente, cel putin pentru o scurta perioada din viata, dar exista un tip care se manifesta cel mai des.

    Nu cred ca am surprins toate tipurile, trebuie sa mai exista vre-un tip de femeie cu care nu m-am intalnit pana acum. de fapt am uitat cateva tipuri esentiale.

  6. hoyt
    Ianuarie 28, 2008 la 11:55 am

    se intilnesc doi amici dupa o lunga perioada, amindoi se insurasera intre timp…

    primul: „nevasta’mea e curva in pat, gospodina in bucatarie si domnisoara in societate”

    al doilea: „si a mea e cam la fel, doar ca e curva in societate, gospodina in pat si domnisoara in bucatarie”

  7. pastiladeras
    Ianuarie 30, 2008 la 4:02 pm

    si eu cu ce votez?……nu ma incadrez in nici o parte …:))

  8. Ianuarie 30, 2008 la 8:08 pm

    stiam eu ca trebuie sa fi ratat un tip de femeie. Poate ma ajuti si il completezi tu:)

  9. pastiladeras
    Ianuarie 31, 2008 la 3:28 pm

    Femeia copil este lipsita de consecventa in actiunile sale,intotdeauna da o aparenta de incredere in sine si de curaj.O incanta romantismul desi il considera ieftin de cele mai multe ori.Isi incurca viata singura si creeaza obstacole,bariere intre ea si cei ce o inconjoara.
    Farmecul femeii copil este spiritul jovial,fiind intotdeauna pusa pe glume chiar si in cele mai stupide situatii.
    Nu investeste prea mult timp in socializare considerand-o inutila,e inconjurata de multe persoane intotdeauna,asta fiind ironia sortii.
    Desigur exista variante nenumarate de completari ,dar mi-am facut datoria .:)

  10. Ianuarie 31, 2008 la 6:41 pm

    A da… Vesnica fecioara cu ochi de caprioara… Uitasem de tipul asta, femeia in cautarea propriei indentitati. Si asta e foarte intalnit. Voi ma inebuniti pe mine :D. De fiecare data cand ceva pare sa fie intr-un fel va treziti sa fie in sensul opus, si celalalte femei sunt la fel, da macar mai ai niste semne pe parcurs, pe care nu le vezi (vad) dar care iti (imi) permit sa te dai (ma dau) cu capul de pereti, „what a idiot I am”.

    PS: Pot sa descriu si eu varianta mea? :d

  11. Ianuarie 31, 2008 la 6:45 pm

    Sper ca nu te supara cel de-al doilea „later edit” din articol, dar chiar ai facut o descriere buna a unui tip de femeie pe care eu l-am uitat.
    Daca vrei sterg cel de-al doilea later edit.

  12. pastiladeras
    Ianuarie 31, 2008 la 7:41 pm

    neah ,you’re welcome 🙂

  13. hoyt
    Ianuarie 31, 2008 la 8:23 pm

    aoleuuu, parca ai citit horoscopul, pastila 😀

    aproape serios vorbind, femeia-copil e cea mai periculoasa
    de’a dreptul serios vorbind, categorisirea femeilor e si mai periculoasa decit femeia-copil 😀

  14. pastiladeras
    Februarie 1, 2008 la 8:38 am

    @hoyt:pai daca tu zici ca e periculoasa iti urez sa dai numai de printese,my dear
    Categorisirea devine periculoasa cand vine una cu PMS si incepe sa injure pe aici aparenta de misoginism si categorisirea femeii ca o marfa [femeia-barbat in descriere si doamne fereste sa aiba peste o suta de kilograme ]

  15. Februarie 1, 2008 la 11:10 am

    @pastiladeras: hoyt cam are dreptate. In acest gen de femeie e un inalt grad de inconstienta, ca sa ii spunem asa, si tot ceea ce face e doar o inertie normala pentru ea, si a carei urmari nici nu le prevede si nici nu le observa dupa. Daca te indragostesti de un tip din asta de fata, risti mult.

    Femeia barbat o sa fie de acord cu categorisirea femeilor, doar ca o sa mai puna niste „calitati” in plus: „femeia e proasta, toate in afara de mine” 😀

  16. pastiladeras
    Februarie 1, 2008 la 11:50 am

    :))……..dude =))…….hai ca am varsat cafeaua pe mine.
    PS:i feel flattered ,grad inalt de incostienta ,hoyt zice ca is periculoasa

  17. pastiladeras
    Februarie 1, 2008 la 11:50 am

    pardon inconstienta

  18. hoyt
    Februarie 1, 2008 la 1:29 pm

    si periculozitatea asta e relativa, ce ii omoara pe unii, pe altii ii face mai puternici 🙂
    glumeam, oricum… ar fi amuzant ca, desi in joaca poti categorisi femeile in atitea tipuri, pe barbati nu prea ii poti imparti decit in doua: microbistii si aia care tin doar cu Nationala 😀

  19. hoyt
    Februarie 1, 2008 la 1:45 pm

    oricum, ma refeream la faptul ca femeia-copil se joaca. Iar jocul inocent mi se pare cel mai riscant 🙂 te poti feri de o „vaduva-neagra”, dar de o veverita e foarte greu

    „Am si eu sensibilitatile mele” (comisarul Moldovan)

  20. pastiladeras
    Februarie 1, 2008 la 1:57 pm

    „M-ati ciuruit nenorocitilor. Doamne, ce doare”

    [si totusi al dracu comisar nu murea,manca-l-ar mama de rambo autohton]

    veverita :))

  21. Februarie 1, 2008 la 7:37 pm

    Si totusi „inconstienta” aia a lor e cea care ma atrage cel mai mult la ele. 😀

    Buna comparatia aia cu vaduva neagra si veverita. Pe plan mondial mai multi oameni sunt muscati de veverite decat de vaduva neagra. :))

  22. Februarie 2, 2008 la 12:20 am

    Ok, trebuia sa pun si eu o replica cu comisarul Moldovan. Asa ca suflati-mi si mie repede una. :))

  23. hoyt
    Februarie 2, 2008 la 12:44 am

    „Ciripeşte, mă!” 😀

  24. Adela
    Iunie 3, 2008 la 9:49 am

    Hai sa facem si o clasificare a barbatilor…

  25. Iunie 3, 2008 la 8:01 pm

    @Adela: hai, te provoc. Sa vad cum vede cealalta jumatate restul populatiei :p

  26. PissicMik
    Martie 15, 2009 la 10:45 pm

    Da, interesanta. Clar subiectiva si imprecisa pentru ca sunt mai multe tipuri de femei care par a poseda aceleasi calitati.Ex femeia printesa si de vis si chiar par a avea acealasi trasaturi.femeia ideal iarasi.Nu ne zici ceea ce o face pe acea femeie sa fie incadrata in acea sectiune.Decat viziunea..destul de subiectiva.In plus nici o femeie nu se incadreaza perfect in una din sectiuni , nu manifesta toate trasaturile necesare , dar se poate avea aspecte din mai multe parti.

    Personal, nu prea stiu unde sa ma incadrez dupa clasificare asta.

    Inca ceva 😀 ..sectiunile gen femeia nevasta nu prea dau nici un indiciu asupra personalitatii.Sunt neveste de toate tipurile.Nu cred ca e o categorie.

  27. PissicMik
    Martie 15, 2009 la 10:47 pm

    Legat de clasificare a barbatilor am inteles ca exista una facuta dupa personajele din „Vrajitorul din Oz” 😀 : Leul cel Las, Omul de Tinichea :)) dar nu am gasit-o.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

